Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 10 april 2016

Mitt Hem I Bilder / Foto.

Av Anneli Gustavsson - 10 april 2016 20:18



Usch vilka hemska dagar jag har haft o har med värken, men det är inte så konstigt med allt som har skruvats ihop.. Nu har jag alla möbler på plats o det känns så skönt.

Igår kväll skruvade jag ihop mitt soffbord, det var nog det lättaste Ikea har att fixa själv, det var två runda skivor, tre ben o 12 skruvar, simsalabim så var det klart.

 

Jag har inte orkat så mycket utan vilat, jag har kunnat somna tidigt på kvällarna nu tack o lov o jag har fått sova det mesta av hela natten oxo + att vi har sovit länge på morgonen, det är precis vad jag har behövt ,, ja även Teddy oxo.


Jag fick upp mina sänglampor med hjälp av mamma. Det blev inte bra så vi ändrade det så dom är bakom sänggaveln nu så det blev mycket bättre.


   

Jag ska köpa ett sängbord till så det ser lite tomt ut på ena sidan. Sen ska jag även fixa med mina tavlor som ska hängas upp.


 

Mitt nya bord, det blev inte så tokigt. Jag är nöjd, riktigt nöjd.


 

Självklart är ju Teddy med där jag är =)


 

Ganska mysigt.


   

Jag köpte nya tulpaner i fredags, det passade fint till min nya löpare som jag köpte på Jysk. Den är så fin.


   

Jag köpte även dessa bordstabletter. Sen ska jag köpa en genomskinlig vaxduk. Jag har kollat på så många men det är bara en massa mönster eller helt fel färg. Den ska jag ha när barnen är här så det blir bra.


Lite mys 


   

Ja det var allt jag hade att visa nu.. Jag är så nöjd med mitt hem o mina fina möbler. Tack igen mamma för allt du har gett mig ♥

 

I morgon ska jag ringa ett par samtal bla till veterinären.. Teddys rumpa ser inte bra ut nu, tumören är ful så dom måste undersöka den igen. Hoppas att det blir lite antibiotika o salva så han blir bra igen, ja eller lite bättre.

 

Hoppas att ni har haft en bra helg. Ni får ha en mysig kväll, dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 



 
 
TantGlad

TantGlad

10 april 2016 20:40

För det första så önskar jag att Teddy blir bättre. Han är ju sååå söt och din ögonsten.
För det andra så här du ju fått det jättefint hemma med nya möbler å allt. Skruva ihop ikeamöbler är inte det lättaste inte. Men som du säger.....och som jag tycker är nog bord lite enklare att skriva ihop.

Ha det gott ...sov gott och nattikram

http://tantglad.bloggo.nu

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:17

Tack, han är verkligen min ögonsten o mitt allt o det kommer han alltid att vara.

Det är oftast idiotiska beskrivningar, dom hade kunnat minska ner allt till hälften, men varför göra det när man kan krångla till allt.

Det gick bra med alla möblerna tack o lov.

Kramar ♥

 
Ingen bild

Anna

10 april 2016 22:55

Väldigt fint blev det, soffan ser så skön ut och den mjuka
goa mattan är som gjord för Teddy! Du bestämde dig till slut för ett bord och det passade in alldeles utmärkt. Att du känner dig nöjd kan jag förstå för det är så fint hos dig.
Hoppas nu att det går bra med Teddy så han får lindring. Inte roligt när våra kära små djur blir sjuka.
Kramar, och en klapp till Teddy!

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:16

Tack. Ja Teddy gillade att ligga på mattan. Bordet blev bra så jag är nöjd med allt.

Nä det gick ju inte bra med Teddy, men han lider inte.

Kramar ♥

 
deninrekampen

deninrekampen

11 april 2016 00:09

Va skönt att du kommit till den delen med avslappningen, jag har försökt men nja inte blivit något bra. Ska ev testa på yoga med min kontaktperson får väl se hur det blir :) skulle vara skönt med slät panna, då jag bara har rynkor där just nu hahah! Men ska försöka slappna av lite mer!!

Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:15

Ja den har jag inte kunnat ta till nu med allt som har hänt med Teddy, men annars är det så skönt.
Rynkor hör livet till så dom är välkomna ..
Ha en fin kväll, kram ♥

 
Tezz på Endeavour

Tezz på Endeavour

11 april 2016 08:20

Hej Vännen!
Du har verkligen fått det så fint!!
Hoppas det blir bra med fina Teddy!
Själv är jag trött, tröttare än tröttast efter en natt utan sömn pga Lilly.
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:13

Tack så mycket vännen. Ja det är fint nu o jag trivs.
Jag ska kika runt till er snart, har inte orkat det nu.
Kram ♥

 
Eva

Eva

11 april 2016 08:39

Jätte fint :) så roligt med nya saker i hemmet :) bordet är jätte fint hoppas du får en bra dag i solen i dag kramen

http://evasblogg.blogg.se

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:13

Ja det blev inte så tokigt med bordet. Det är roligt med allt det nya.

Kramar ♥

 
Comsi comsa

Comsi comsa

11 april 2016 11:17


Så himla fint det blev, förstår att du är nöjd. :-)

Kram ♥

http://egopyret.blogspot.com

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:12

Tack vännen, ja det blev jättebra. Kramar ♥

 
wiolettan

wiolettan

11 april 2016 11:31

Ojoj, så vackert, riktigt snyggt blev det. Förstår att du är supernöjd, det skulle jag vara också. Vi har bara gamla tråkiga möbler, de flesta är ifrån 70-80 talen tror jag.
Soffan din är ju hur underbar som helst. Snällt och omtänksamt av din mamma.
Tänker på dig och Teddy och sänder många kramar till er.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 april 2016 16:12

Tack, ja det är jättefint här nu o jag är så nöjd. Alla möbler är så sköna, framför allt sängen.

Kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards