Mitt Nya Liv

Alla inlägg under februari 2015

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2015 12:52


Nu är det vinter igen, o det känns mindre roligt. Kan det inte sluta snöa ? Jag vill ha fint väder, ja jag vill ha vår nu.


Natten har varit sådär, ganska mycket värk som vanligt. Nu har jag precis tagit mina värktabletter så jag hoppas att värken ska ge med sig lite i alla fall. Jag blir galen på detta, jag kan knappt använda vänster arm utan att det spränger i hela kroppen.


Ska snart åka in till stan, jag ska köra en av min granne till sjukhuset. Hoppas att det går bra. 


Får se om vi ska handla lite efteråt. 


Hoppas ni har haft en bra natt. Ha en fin dag allesammans. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 22 februari 2015 22:20


Tidigare ikväll tittade jag på djurens hjältar. Det var en hund som fick avlivas för mjälten hade spruckit, o levern var det fel på, även testiklarna hade det hänt nåt med.. Man får ju inte se när dom får sprutorna, men man kan ju föreställa sig hur det ska vara + att dom spelade en underbar låt så jag började stortjuta. Jag kunde knappt sluta gråta för jag tänkte på Teddy..


Jag är så rädd att förlora honom o jag tänker på det dagligen. Jag är så glad att jag har min lilla going o jag uppskattar honom o är tacksam för varje dag vi får tillsammans. Han ska trots allt fylla 14 år den 20;e mars. 


Han gör så mycket för mig, han tröstar mig när jag är ledsen o han finns där när jag har min värk, ja han finns alltid där för mig. Han ligger i min säng, vi ligger rygg mot rygg o det är en sån trygghet att ha honom där.


Jag hoppas att vi får några år tillsammans, ja friska år tillsammans. Jag skulle aldrig behålla honom för min egna skull, det skulle vara så egoistiskt. Jag kan aldrig "betala" tillbaka det som han har gjort för mig ♥


Han är min allra bästa vän ♥



Av Anneli Gustavsson - 22 februari 2015 21:42

 

Av Anneli Gustavsson - 21 februari 2015 20:19


Ellen Benediktson - ingen bra låt .. Upprepande o liknade euphoria o Loreen.

 

Kalle Johansson - En söt liten kille, ser glad ut o sjunger bra. Men det är ingen vinnarlåt tyvärr.

 

Andreas Weise - Det var lite drag i den här låten, riktigt bra. Jag gillar Andreas röst, sen kan han vara en liten fjant =)

Den här kan gå vidare, den tror jag på... Ja jag måste ju höra dom andra låtarna oxo =)

 

Andreas Johnson - Han är ju väldigt sexig.. Han kunde ju haft på sig lite sexigare kläder o rufsat till håret lite mer.. Låten, hmmm njae den går inte riktigt hem hos mig. Jag vill gärna gilla den för han är så sexig men, ja vi får se. Jag får smaka på det en stund till. 

 

Isa - Hennes favoritfärg är Rosa. Ja då vet vi det.  Nä fan jag är nog för gammal för detta.. Enformig låt, men hon kommer säkert gå vidare då hon går hem hos killarna. Så hon kommer att röstas fram.

 

Kristin Amparo  - Kom igen nu, sjung kläderna av alla.. Jag både gillar henne o inte. Jag har svårt att bestämma mig. Men jag gillar hennes röst, men låten är jag osäker på. Scenen var häftig i alla fall. Hennes låt påminde om Sanna Nielsens låt förra året. Kan dom inte hitta på nåt nytt ??

 

Jon Henrik Fjällgren - Han var riktigt söt lillpojken. Nu jojkas det för fullt o änglarna hänger över honom. Ett par som dansar på scenen ser ut som dom dansar till två olika låtar, ryckigt o hemskt. Undra vad låten handlar om ? Heja heja oj oj heja heja ola heja ola.. Men jag måste ändå säga att han har en undebrar röst o sjunga kan han.

 

Vad har hänt med schlagern ?? Det är inte schlager låtar längre... 

 

Jag håller på Andreas o Andras. Sen skiter jag i vem av dom som vinner =)

 

Varför måste det vara så mycket fjanteri hit o dit. Kan det inte vara som det har varit förr. Jag gillar både Sanna o Robin, men det fjantas för mycket.. 

 

Ballongmannen, men det är ju inte ens roligt. 

 

 

Jag skulle aldrig åka dit o betala en massa pengar för sån här skit .. Det räcker med att jag betalat tv-licensen..

 

 

Nä jag orkar inte mer !!!!!

 

 

Av Anneli Gustavsson - 20 februari 2015 09:29


God morgon. Natten har varit som vanligt den sista tiden, knappt någon sömna alls pga nervvärken i min axel.

Sitter o äter lite frukost, yoghurt med keso det är så gott. Det är allt som behövs på morgonen ... 


Väntar på att åka in till Ryhov, ska köra en granne dit. Sen åker jag hem o sover några timmar känner jag. 


Det var kallt ute, det känns nästan som det kommer att komma lite snö igen, o det vill jag inte ha. Nu har jag längtat efter våren länge. 


Ha en bra dag. Puss I Pannan ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 19 februari 2015 16:40



En dag frågade frun sin man, ”Älskling, ett av rören i badrummet läcker. Kan du laga det?”

Mannen tittade på sin fru och svarade, ”Vem ser jag ur som – Mr. Rörmokare?”

Några dagar passerade, sedan bad frun om en ny tjänst. ”Älskling, bilen startar inte. Jag tror den behöver ett nytt batteri. Skulle du kunna byta det åt mig?”

”Vem ser jag ut som – Mr. Bilmekaniker?” svarade han.

Några veckor senare upptäckte frun en läcka i taket. ”Älskling, det rinner in vatten från taket. Är du snäll och fixar det?”

”Vem ser jag ut som – Martin Timell?” Han satte sig i soffan med en öl och kollade på matchen.

En regnig helg insåg mannen att takläckan var borta. Han gick till badrummet och upptäckte att röret bakom toaletten inte läckte längre. När hans fru kom hem frågade han henne, ”Älskling, hur kommer det sig att det inte läcker längre och att bilen fungerar?”

Hon svarade nonchalant, ”Åh, häromdagen sprang jag på vår nya granne, Johan. En riktigt trevlig karl. Han kom förbi och fixade allt.”

”Oj, där ser man! Tog han något betalt?”

”Nej, han sa att han gjorde det gratis om jag antingen bakade en tårta eller hade sex med honom.”

”Haha, okej. Vad bakade du för tårta då?”

Frun tittade på sin man. ”Tårta? Vem ser jag ut som – Leila bakar?”


Av Anneli Gustavsson - 19 februari 2015 15:48


När jag var ute med Teddy innan så såg jag killen som delar ut JNytt. Han hade precis varit inne i ett trapphus o ut rusar en ung kille o slänger tidningen på honom o skriker något som jag inte hör.

Jag blir förbannad o hojtar till på den här idioten som är nyinflyttad men han vill inte lyssna på mig. Jag hojtar ett par gånger till men han vågar inte konfrontera mig utan går in till sitt igen.


Jag går fram till den här stackars killen o frågar vad det handlade om, för han hörde ju att jag skrek på stollen. Han berättade att han hade skrivit på dörren att det som inte var adresserat till honom skulle han inte ha o tidningen står inte ditt namn men ALLA i Jönköping får den här så på så sätt är den adresserad till honom. 


Grannen vågar ge sig på en som är så pass ung o det är dessutom hans jobb men han vågade banne mig inte ta detta med mig. 


Hoppas han säger nåt till mig någon gång då ska han få.


Han är som sagt va nyinflyttad men han ska fan inte komma o tro att han kan bete sig hur som helst här.. Den lilla förbannade skiten !!!



Av Anneli Gustavsson - 18 februari 2015 23:05


En kvinna åkte in till sjukhusakuten, där hon fick träffa en 
nyutexaminerad ung läkare. 
Efter tre minuters undersökning berättade läkaren att hon 
var gravid. 
Kvinnan klev upp och rusade snabbt ut ur rummet och försvann 
skrikande i korridoren.
En äldre läkare stoppade henne och frågade vad det var för fel 
med henne, fick höra hennes historia och placerade henne i ett 
angränsande rum. 
Sedan gick han med bestämda steg bort till den första doktorns 
mottagningsrum och sa upprört:
- Vad i hela världen har du gjort? Den här kvinnan är 63 år, och 
hon har två vuxna barn och flera barnbarn, och nu berättar du för 
henne att hon är gravid!
Den unga doktorn fortsatte att skriva i sina journaler och utan att 
titta upp sa han:
- Har hon fortfarande hicka?

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards