Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2014 17:16


I går kväll kom barnen till mig o dom har sovit hos mig inatt.. 

Jag vaknade i morse av att Liam sa till mig att inte snarka... Va ?? Jag snarkar ?? Nej då.. 

Jo, jag gör ju de. Det har jag själv hört.. Ja jag börjar ibland snarka innan jag hinner somna ordentligt. 

Vi låg kvar en stund i sängen o tittade på barntv, sen blev de frukost, in till gammelmormor med barnen så jag kunde gå ut med Teddy. Det snöade rätt bra så dom fick stanna inne, dom går mer än gärna in till henne ..


Sen kom Neta in till oss o vi fikade på munkar o citronkex.. 


 


Vi busade o Liam hade ut alla tomflaskor på golvet o bowlade med dom. Jack blev helt plötsligt trött så jag la honom i hans säg, det tog två minuter sen sov han gott. Inga protester där inte.. Jag väckte honom efter ca 30 min så han inte skulle vara alltför pigg ikväll. 


In till Neta igen för middag, ja hon bjöd på mat idag. Tusen tack det smakade gott.. Efter ett tag kommer Linus dit o Jack blir eld o lågor, han sa till mig innan han hann komma dit att han älskade Linus o att han ville krama honom o kramar fick han när han kom o även puss o kram när dom åkte hem. 


Sonen o svärdottern kom vid 15 tiden, stannade ca 1 timme innan dom åkte hem till sig så nu är det tomt, tyst o Teddy njuter ... 

Det märks att Teddy ( min hund på snart 14 år ) är gammal nu.. Det tar mycket på hans krafter.. 


När dom åkte hem tog jag 2 treo o en mugg kaffe o här sitter jag nu.. 


  Så här roligt kan man ha de när fammoo försöker bädda i sängen o Jack ska hoppa runt.. Ja han får hoppa en liten stund.. Liam säger att han vill ha en ny säng (tältsäng) ,, den han har nu är från 70-talet (vilket inte stämmer) så jag måste köpa en ny =)


Det har varit mysigt o busigt o nu ser jag dom kanske inte förrns på Julafton ♥


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2014 17:08


Den här bilden gjorde jag häromdagen o jag önskar verkligen att alla

kunde få en bra Jul & Nyår..


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards