Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 21:18


Final

 

Nr 8 Ulrik.

Nr 5 Ralf jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det finns en rättvisa............

My bed will be on fire this night hehehehehe


Andra Chansen


Nr 6 jaja de är som det är.

Nr 3 Robin


Jag blev riktigt besviken att  Behrang kom till andra chansen när det fanns andra som var mycket bättre som tex Terese,, nu åkte hon ut istället där fanns ingen rättvisa.. 

 

Japp det var det. Mycket tråkigt Terese att du åkte ut, det tycker jag faktiskt.. Men du har en underbar röst o utstrålning. 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 21:03


Nr 8 Ulrik Jaaaa

Nr 5 Ralf  Jaaaa

Nr 3 Robin Jaaaa

Nr 6  Behrang Nej

Nr 7  Terese  Jaaaaa


Men då,, Alcazar vad ska dom där o göra. Ett gäng kärringar... Jag har så svårt för honom men jag vet inte varför ?



Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:52


Ja de var alla låtarna.. 


Ulrik Munther,  Terese Fredenwall, Ralf Gyllenhammar, Robin Stjernberg ja det var ju några bra låtar den här kvällen. Får väl se hur det går. 

 

Ralf ska bara gå vidare annars är det nåt som är fel,, väldigt fel.. 

 

Ulrik , sen Terese o sen Robin.. Nää jag vet inte dom var lika bra. Det är Ralf o Ulrik som ska vidare i alla fall..

 

 

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:45


Nu kommer en söt lite kille med stor röst. Men gud så söt han är =)

Vilket härligt bakgrunds "spel".. Han har nog alla världens tjejer efter sig sötnosen. 


Låten är så bra o han har ju en röst som en ängel.  Han äger scenen. Jag hittar inte orden. Han satte den helt enkelt. O skulle han gå vidare vilket han måste så kommer han att ta hem det. 


Bra jobbat killen. 


10 p



Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:41


Vilka goa kinder hon har.. Söt liten tjej. Henne håller vi tummarna för =)


Vilken underbar röst, bra låt , det hörs direkt. Oj oj oj helt otroligt bra. Hon kommer långt. Hon kan absolut ta hem allt utan att blinka..  Hon äger scenen, förför kameran.. 


10 p



Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:36


Jaja sluta tjat o sjung istället.. 


Nej nej nej nej nej NEJ för fan ........... Varför ska dom envisas med att prata istället för att sjunga ? Förstår dom inte att en låt går bättre hem om den är på engelska, det är inte alla som förstår Svenska !!!


Den här kan gå vidare men den kommer ALDRIG att kunna vinna hela skiten......... Gud vad trött jag blir.


Låten är helt ok men men. Ja jag har sagt mitt.



Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:31


Sådär ja,, det hade jag inte väntat mig..  Det ä ju synd om flygeln brinner upp =)


Den här är helt rätt. Den kan ta hem hela Melodifestivalen punkt slut.  Jag förstår inte hur dom kan tycka att den frisyren han har är snygg ? 


Ja den går klockrent hem. Bra jobbat...




Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:26


Kom igen nu visa att du kan rocka loss.. 


Hon är ju så underbar, sexig ,, ja om jag skulle vara lesbisk så hade jag slirtat med henne helt klart. Det är en riktigt tuff brud i lyxförpackning..


Det första av låten får man nästan en känsla av nån sällskapsresa =)


NEJ den här kommer inte att kunna vinna den stora tävlingen. Fan Sylvia, du skulle sjungit på engelska. Det verkar som att Svenskarna inte vill att vi ska vinna i år ?!. Har vi inte råd med det ?


Hon är ju en fantastisk sångerska o låten är jättebra. Men den kommer inte att funka. Sorry..


Undra vad Magnus Uggla gör nu hahahaha



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards