Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 5 januari 2013 20:59


Har även träffat min moster o mina kusiner idag. Lillkusinen Jacob o pappan va i stan för Jacob spelade handboll, så moster , Johanna o Julia har varit en sväng hos mamma idag igen. Dom hade även med sig sin Flatte Lipton, han är en pigg kille.. Glad o vill vara med på allt. Jag tog lite kort på honom o tjejerna.. 


Hoppas att de går bra nu för Jacob o hans sista match för den här dagen. Han har gjort väldigt många mål i alla fall, så grattis till dig.

 
Johanna ♥

 
Julia ♥

 
Lipton, jag skulle precis ge honom en godisbit o han var på väg att hoppa upp o ta den. Därför fick han så goa öron på bilden =)

 
Men jag sitter ju fint, ge mig en godis nu då =)

 

Mmmmm vad gott de ska bli. Men släpp godiset då..


       

Fotograf; Johanna. Här rullar Lipton runt


 

Fotograf; Johanna .De skulle bli en high five men jag vände handen åt fel håll.. Han är duktig..


 

Fotograf ; Johanna. Här fick han nåt slags ben..


 

Fotograf ; Johanna


 

Fotograf ; Johanna.. Ja här måste Teddy ha på sig en munkorg för han vill INTE träffa andra hanhundar på ett vänligt sätt. Han försökte ändå , men inget hände. 


 

Julia ♥


 

Julia - Johanna - Lipton ♥


 

Julia - Johanna ♥


 

Lipton ♥


   

Johanna ♥


Har sovit dåligt inatt igen. Nu har jag vaknat flera gånger av att jag har kramper, de känns nästan som att de saknas nåt i kroppen.. Har kramperna i låren, armarna, axlarna o nacken. Får väl prata med min läkare om detta för just dom här kramperna har jag inte haft innan. De blir nog snart bra igen.


Jag ringde o pratade min min gamla faster innan, hon är rolig. Hon har alltid i alla år kallat mig Annelutten, de spelar ingen roll hur vismig hon är så är de Annelutten =)


Har lite ont i tänderna som jag höll på att bita sönder igår, känns nästan som tandkötter är lite svullet men dom känns inte lösa så de är ju bra.. De kunde gått illa o kostat skjortan. 


Ja, snart är de dags att lägga sig igen. Tiden går fort. Hoppas att jag kan sova lite bättre inatt.  Sitter o slö tittar på Crocodile Dundee i Los Angeles, jag gillar dom filmerna.. Annars är de inte så mycket bra på tv;n,, som vanligt.

 

Ha en mysig kväll. Va rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 5 januari 2013 19:00


Jag skrev för att tag sen om ett program på kanal 10 med Bruce Parry o hans vän som jag inte kommer ihåg namnet på. Dom ger sig iväg på äventyr.. OM ni inte såg detta programmet så titta på de. Jag älskar såna äventyrsprogram, särskilt med Bruce Parry...



Bland kannibaler och höga berg 
20:00 - 21:05  Kanal 10

 

Prisbelönad brittisk dokumentär från 2001. Vi följer två våghalsiga män när de ger sig iväg på sitt livs äventyr utrustade med varsin videokamera och en hel del mod. Den dumdristiga duon reser genom den indonesiska delen av Nya Guinea och har som mål att nå Puncak Mandelas snötäckta topp. På vägen dokumenterar de slående natur.

Produktionsår: 2001



Av Anneli Gustavsson - 5 januari 2013 00:38


Ja då var fredagen över. Jag har varit inne hos mamma för min moster o två av kusinerna är där. Julia & Johanna har slingat håret. Jag drog upp slingorna på Julia o jag lovar att var fjärde trasslade sig som bara den så de tog tid för mig att dra upp dom, mamma tog de sista.. 

Dom blev ljusa o fina, hoppas dom blev nöjda.


Mamma bjöd på mat, grönpeppar kyckling, ris o sallad. De är så gott med grönpeppar kyckling. Receptet hittar ni HÄR..


De är en sån mat som blir godare ju längre den får stå o dra. Gör den gärna en dag innan du ska ha den.. Hur som helst när vi sitter o äter så knakar de till i framtänderna på mig o de gör riktigt ont. Då fick jag ett ganska stort o långt ben i min kyckling. Tänk om jag hade bitit av mina framtänder, då hade jag blivit riktigt förbannad.. 


Men de är alltid så att de är jag som råkar ut för såna saker. 


Vi satt o pratade lite o sen gick jag in till mig o nu sitter jag här o gör ingenting =)

Jag börjar bli lite trött så jag ska snart stänga ner o försöka sova lite. 


Natten som var ville inte som jag ville,, sova alltså. Jag somnade till men vaknade efter ca 30 min.. Jag satte på tv;n o tittade lite på en fransk film, de va en rysare o jag blev riktigt rädd ett par gånger. Jag var bara tvungen att se klart den för den var spännande... 

Jag somnade nog vid strax efter 6-tiden o sen sov jag i ett par timmar innan de va dags att gå ut med Teddy, men vi la oss igen efter frukosten. 

Jag hade inga mardrömmar i alla fall, så de var skönt.


Hoppas att ni har haft en bra dag.. Va rädd om dig o varandra.


Trevlig helg.


Puss I Pannan ♥




Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards