Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juni 2012

Av Anneli Gustavsson - 11 juni 2012 16:08


Tre kvinnor samlas; en singel, en förlovad och den tredje är gift. De bestämmer sig för att ta reda på hur man bäst förför en man. Samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och ha välmålade ögon som en överraskning till sin partner. 

Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått…

Singeltjejen: (som haft en blind-date)
– Så fort han öppnade dörren och såg mig i utstyrseln skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet.

Den förlovade tjejen:
– Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så att han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.

Den gifta tjejen:
– Ja du (med en besviken ton)… Jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog TV-kontrollen i handen och sa:
– Hörru Batman, vad blir det för mat idag??


Av Anneli Gustavsson - 11 juni 2012 16:04



Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som finns i kylen och går och lägger sig.


Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som finns i sängen och går till kylskåpet!


Av Anneli Gustavsson - 11 juni 2012 12:05


"Försök att göra någon glad varje dag, om det så bara är dig själv."
Okänd

Av Anneli Gustavsson - 10 juni 2012 22:16


Jag orkade inte fixa med bilderna igår så här kommer de "några" nu istället =)


       

Svåger                                    Tilda & Mamma                   Linus                                       Tilda



Syster & Moster


   

Tussi  låg kvar trots att Teddy ville äta upp henne flera gånger ... Peter pajas =)


 

Syrran


 




Här har jag ritat lite hur mitt hår "vetter". Jag ville ha uppklippt o då menar jag hela håret


men hon klippte bara upp i de som jag har ringat in med rött, resten bara hänger där.


Inte roligt, för jag är inte nöjd trots att jag sa till. Nu blir de en ny frisör.



 

Linus

                                 


                 


Tilda pajaserar oxo =)


     

Svåger                                    Moster & Morbror   Tack för igår de va trevligt ♥


       
Mamma & Linus                                                                    Gillar dessa fönser            Teddy va en trött liten kille.
       



Ja de va lite bilder från igår.. 


Synd att Pierre, Maria o Oscar fick åka hem så fort. Men vi ska träffas snart igen. 


That ´s it folks =)


Puss I Pannan ♥




Av Anneli Gustavsson - 10 juni 2012 18:33



Vinn ett presentkort på 500 kr från


Whiteaway.se


Missa inte tävlingen.. Klicka in HÄR för att


komma dit.




Av Anneli Gustavsson - 10 juni 2012 17:32


Yepp thats true..


Vi va 4 st som va ute o hade roligt när kompisen ser en kändis... Hon puttar till på mig o frågar om jag ser honom ?

Jovisst gjorde jag de, men de var väl inget speciellt med det. Dom andra blev helt till sig, sprang fram till Gordon Ramsay o ville ha autograf, ta kort o kramas medans jag stod o väntade på att dom skulle bli klara. 


Gordon frågade om jag inte visste vem han var ? Jag svarade att jag tittar på hans tv-program o att jag visst visste vem han va men att jag inte tog honom för nåt annat än en vanlig person som resten av oss.. 

Han visste inte riktigt hur han skulle ta de jag sa så han försökte "lirka" lite med mig så jag skulle "tina" upp.. Vi stod o pratade en stund o han föreslog att vi skulle gå ut o äta... Ja bara jag o han.. 


De blev så i alla fall att vi gick ut o de visade sig att han va riktigt mänsklig o helt underbar.. Han hade småflirtat hela tiden så de tog en bra stund innan jag mjuknade upp.. Men självklart föll jag till slut för honom. 

Han sa att han skulle skilja sig för jag hade gjort klart för honom att jag inte ville förstöra nåt mellan honom o hans fru.. 

Ja dom hade separerat o dom båda visste vad dom ville, så vi började träffas. Han va en riktig gentleman, kärleksfull o romantisk på alla sätt o vis. 


En dag när vi va ute så kom de fram en riktig ragata till oss o började skrika. De tog en lång stund för mig att fatta att de va hans fru.. Dom skulle inte alls skiljas enligt henne o de gjorde mig riktigt arg.. 

Jag gick bara min väg o Gordon sprang efter mig medans hans fru stod kvar o skrek efter honom. 


Ja, vad ska jag säga ? Tänk om de hade varit verklighet ? Tänk om jag hade träffat Gordon ? Men nu va de ännu en dröm som jag vaknade upp från =))


Hur i herrans namn han kom in i min dröm förstår jag inte, men sen o andra sidan så händer de så mycket i mina drömmar så de är kanske inte nåt konstigt med de. 


Idag är de ett riktigt skitväder. De regnar o regnar, är kallt o på vissa ställen är de vamt o kvavt. De kanske inte är så konstigt att jag mår som jag gör ?!..


Nu ska jag sätta mig med bilderna jag tog igår kväll,, kaffet ska jag ta oxo.  Känner mig lite bättre i skallen nu, vaknade med ont i nacken o migrän igen. Inte roligt.


Ha en mysig kväll..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 9 juni 2012 23:19


Ja nu är jag hemma o Teddy va helt slut.. De tar på krafterna att gå på kalas även att han inte gör ett dugg. Han trivs bäst i hemmets lugna vrå..


De är så roligt att träffa min moster o morbror. Ja nu va ju även min kusin Pierre o hans Maria + deras lilla Oscar där.. Lille Oscar är bara 10 veckor o är så söt.. Hoppas att han blir lika busig som sin far ,, då får han verkligen känna på hur de kan vara hahahaha... 

Ja sen va ju syrran, svåger, syskonbarn Tilda o Linus där + mamma.. Gunilla o Gunnar hade grillat, gjort potatissallad, sallad , gott att dricka men jag drack inget vin utan jag tog lite coca cola o lite fanta. Jo men dom bjöd ju även på apitizer, hon gör en god smördegsbulle, chips, ostbitar o vattenmelon bitar.. Till efterrätt blev de ananaspaj med glass, o gudars så gott de va.. Ja allt va jättegott. Sen åkte de fram en skål med smågodis så jag va där o norpade lite.


Tillbaka till våra skratt,, Gunnar har alltid en massa historier som han berättar ,, ja även min svåger är en jäkel på att dra sina... De är väl kanske inte alltid populärt med vissa i familjen, men jag älskar dom.. 


Nu mot slutet så kände jag av min värk lite så de va dags för mig att åka hem. Annars har jag mått bättre än jag trodde jag skulle göra.


Jag vet ju att jag va lite nervös för att träffa Pierre o Maria. Ja Pierre va längesen jag träffade o Maria har jag aldrig träffat, men just de att vara bland människor när jag fortfarande tycker att jag är fet de gör ont o de är jättejobbigt. Jag skäms helt enkelt för mig själv o jag vill inte att nån annan ska skämmas för mig.


De är precis som om jag har "backat" sista tiden med just de här med att vara ute bland folk igen att de är jobbigt. Jag vet att jag är i stort behov av nya kläder, men jag känner ju nu att jag kommer i mina som jag har o jag får plats i dom. Jag vet inte vad de är som gör att de är så jobbigt med de nu ? Men så är de. 

Asch nog om de..


Nu ska jag ta mig lite vattenmelon o lite mediciner, se om de är nåt bra på tv;n kanske.. 


Hoppas att ni har haft en bra dag/kväll. 


Jag måste ju bara säga att vi hade sån tur med vädret, de kunde inte vara bättre... 


Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥






Vinn ett presentkort på 500 kr från Whiteaway.se


Missa inte tävlingen.. Klicka in HÄR för att komma dit.



Av Anneli Gustavsson - 9 juni 2012 20:33


Sitter i utrummet hos moster o morbror.. Vi har ätit mycket gott o nu sitter vi o pratar om allt möjligt.

Kusin Pierre har hjälpt mamma lite med hennes nya dator,, tack Kussen..


Nu blir de lite kaffe, de ska bli gott efter maten.

Måste säga att jag mår lite bättre nu, tack o lov.


Ha en mysig kväll..


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards