Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 17 september 2019

Av Anneli Gustavsson - 17 september 2019 21:15


Vilka underbara människor det finns som hjälper djuren som är i nöd. Det finns hur mycket som helst att se på youtube så jag hittade detta klippet. Jag grät när jag såg slutet, jag tänkte tillbaka på Teddy o hur jag saknar honom. Den glädjen som den här hunden visar brukade Teddy visa så fort jag hade varit o handlat, man kunde tro att jag hade varit borta i 1 år,, så mycket kärlek.. Jag saknar det så otroligt mycket.

 

Jag pratar med Teddy varje dag o jag vet att han hör mig. Jag känner honom nära men ibland känns det ändå långt bort. Det är som om åren går fort men dagarna går sakta.



Klicka på länken om du inte ser videon.

Av Anneli Gustavsson - 17 september 2019 14:01


Det har varit en helvetesvecka nu med stora o djupa sprickor i mina fötter. Så fort en läker så ploppar det upp 2 eller 3 nya,,, i båda fötterna.. Jag har svårt att parera hur jag ska sätta ner fötterna så att det inte ska bli för stor belastning på dom så dom spricker ännu mer.. Satans skit !!!

 

Har precis duschat o försökt mjuka upp fötterna lite så nu känns det mjukt o gott,,, så länge jag inte går på dom.  Man får vara glad för det lilla =)

 

Jag ska åka o hämta syrran på jobbet sen o köra hem henne, Tilda har hennes bil o jag måste ändå handla lite så då göra jag 2 flugor på smällen =) Jag vet att det inte heter så men så säger jag.

 

Igår ringde jag till en vän som jag lärde känna när jag låg inne o var så sjuk men hon svarade inte utan ringde upp mig idag. Jag blir alltid så glad när jag pratar med henne, hon är så mjuk o go o alltid positiv, det bästa med allt är att hon kallar sig min vän

 

Hon berättade dock att hon har varit jättesjuk, hon har fått cancer i levern o det var så pass så att dom pratade om palliativ vård så jag blev så ledsen. Men hon blev lite piggare så nu var hon o hälsade på sin dotter som även ska gifta sig om ett par tre veckor så jag hoppas verkligen att hon får uppleva detta.. Sen har vi pratat om att vi ska träffas så jag hoppas att jag får träffa henne i alla fall en gång till, usch den här jävla cancern att man inte kan hitta ett botemedel så att man blev frisk utan att kunna få om det igen.. 

 

Jag ska sätta mig o göra lite bilder till min sida Gilla & Dela / Like & Share .

 

När jag gick igenom min mail så såg jag att jag hade fått ett från postkodmiljonären att jag hade vunnit en extra lott så nu har jag 2 st den här månaden men jag lär inte vinna nåt ändå, men det var ju kul att jag vann den här..

 

Vädret är som det är, det blåser men inte lika mycket idag så jag tror att mina tomatplantor kan klara sig o inte blåsa sönder. Jag vill låta mina tomater sitta kvar lite till så dom växer till sig. Solen tittar fram lite oxo men man hinner inte gå ut o sätta sig ... 

 

Mina tomatplantor fick jag ju av Rohde, hon hade tagit kärnorna från själva tomaten o nu växer dom så det knakar, dom är snart uppe hos min granne =)

 

     

Här ser dom större ut än vad dom är.

 

   

Inte många centimeter kvar till grannen =)

 

 

En dag satt det en jättevacker nätvinge på mitt skafferi så jag var ju tvungen att fota den. Hon fick vara kvar så jag vet inte var den är nu,, kanske flög den ut igen.

 

Ni får ha en fin dag där ute.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Nåt roligt kommer att hända på torsdag,, mer om det då =)

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards