Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 september 2019

Av Anneli Gustavsson - 10 september 2019 21:30


Det finns många sångare som sjunger Hallelujah.. Hittade den här killen som oxo sjunger underbart, vilken röst o han är riktigt sexig =)



Om inte youtube funkar så kan ni klicka på länken. Jag har skrivit till admin om att det jag har lagt in innan inte heller funkar men dom svarar inte.. Hoppas att den här funkar.


https://www.youtube.com/watch?v=wKMP81DVLLk&feature=share&fbclid=IwAR0ZzchfWrgXtbOf5wk990uDvg0_lMJE3YqE1NlOVo6jAjO24suOC98wNt8

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 10 september 2019 00:44


Sista tiden har jag mått så dåligt, dels av fibron men även händerna o fötterna. Mitt humör har dragits ner pga all värk o allt regnande hela förbannade sommaren. Nu har dom lovat 1 soldag den här veckan så det hoppas jag att det blir så.. 

 

Just nu är mina fötter hemska. Jag har 3 sprickor bara på ena hälen o jag har så svårt att gå så nu går jag snett o belastar kroppen fel så det kommer att kännas oxo. Jag är så ledsen över att må så här dåligt men jag är ändå så tacksam för att jag har mamma, min son o hans familj, jag har min syster o hennes familj. O jag är så glad när jag ska ha mina barnbarn för dom ger mig så mycket kärlek o glädje.. 

 

Lille Jack ville komma till mig i helgen så han sov över här lördag till söndag. Vi åkte o handlade lite smått o gott o sen åkte vi hem o myste. Gissa vad ??? Det regnade så vi kunde inte vara ute.

 

Men vi pratade o hade det så trevligt, sen spelade vi spel på hans padda. Det är så roligt att spela tillsammans, han visar mig hur man ska göra även att jag vet så låtsas jag att jag inte göra det.. Han tycker att det är kul att lära fammoo..

 

Jag har en gammal digitalkamera som barnen har fått. Jack är den som fotar mest o han får till en del riktigt bra bilder. Han zoomar in o har sig o det är så roligt att se när han gör det. 

 

 

 

Vi gick in till gammelmormor o gav Bailys lite mat o kärlek, Jack fotade honom oxo o han satt still ..

 

 

Kan ni gissa vem detta är ? Jack ville att jag skulle säga att det är Sean Banans son om det var nån som undrade =)

 

     

Vi har lagt oss o myser i sängen nu. Jack ville titta lite på CN så det gjorde vi en stund.

 

   

Sen kom vi ju på att man kan ha lite roligt med min mobil oxo så det blev några kort där innan han somnade.

 

Älskade gossebarn,, det är så mysigt att höra hur han somnar, andas tyngre o tyngre det är så rogivande.. Att få ha sitt lilla barnbarn hos sig.. Även när sonen var liten så ville jag ha honom nära mig, det är ju det bästa som finns.

 

     

Man kan ju bygga koja av fammoos kuddar oxo, men dom rasade ganska lätt så han fick ligga stilla =)

 

 

Hmmm säger Jack, vad ska jag välja ? Kan ni gissa det, kex eller apelsin =)

 

 

Tuffaste killen i stan,, det är Jackieboy de.. 

 

Tänk att man kan ha så mycket kärlek till sina barn o barnbarn. Ibland kan jag känna sån kärlek så man nästan brister.. Ni ska veta att jag älskar min svärdotter oxo, hon är en fantastisk mamma o svärdotter.. Min bästa lilla familj ♥

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards