Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2018

Svar Från Supporten Från Bloggplatsen !

Av Anneli Gustavsson - 18 augusti 2018 22:39


Jag kollade min mail nu o såg att jag hade fått svar från supporten ,, dom svarar så här;

 

 

Det har strulat så mycket sista tiden så det är inte roligt att hålla på att skriva här. Men jag får ge det en chans till, jag har ju min andra blogg där jag kan gå över. Jag har ju fört över den här bloggen dit så det kommer ju med mig i såna fall. 

 

  

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

20 augusti 2018 16:13

Först och främst går det inte att koppla till facebook längre. Får bara svar att jag inte svarar i en ruta som jag inte vet vilken det är. Får inget svar från support. Igår var det strul först kom inte bilderna fram och sedan loggades jag ur när jag precis hade skrivit ett långt inlägg. Skit

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

21 augusti 2018 14:54

Jag får oxo ett sånt svar o rutan kommer inte upp. Men dom hade samma problem för ett tag sen då sa admin att fb hade uppdaterat fb så dom behövde ändra på något sen funkade det igen.

Jag har skrivit till dom om detta men får inte något svar,, dålig stil som vanligt.

Jag får se om jag stannar kvar på den här bloggen eller om jag flyttar över helt till min andra ♥

 
wiolettan

wiolettan

20 augusti 2018 21:33

Jobbigt då datoriet strular. Jag hade också svårt att komma in på min blogg i går, nästan hopplöst.
Är det därför som jag nästan aldrig ser mina kommentarer som jag skriver till dig? De verkar försvinna i tomma intet.
Men, jag läser dina inlägg och tänker på dig, det kanske få räcka då.
Härliga bilder av dina barnbarn.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

21 augusti 2018 14:52

Hej min vän. Jag ser att du har skrivit ett par gånger till mig men det har jag inte sett innan, jag har flera kommentarer som jag inte har sett men som jag ska svara nu.

Ja det strulade lite för ett tag sen o jag hoppas att det ska vara löst nu.

Hoppas att du mår bra, var rädd om dig kramar ♥

 
Kvasthilda

Kvasthilda

21 augusti 2018 11:22

Jag hade samma problem på min blogg häromdagen, men plötsligt fungerade det igen. Jag tömde all internet-data, men det är som bloggplatsen svarar, har med deras certifikat att göra. Inte för att det ska spela nån som helst roll i det läget. En sak med adminläget, där vi skriver, men nåt annat med själva bloggen, den kan man inte göra nåt med, annat än att läsa. Jag hoppas de fixar alla små buggar.

http://malmdamm.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

21 augusti 2018 14:51

Jo det strulade rejält för alla här på bloggplatsen men det verkar vara fixat nu.
Det är lite tråkigt när det inte funkar o när man inte får svar när man behöver hjälp. Det funkar fortfarande inte att koppla bloggen till fb o där har jag inte fått något svar.
Ja ,, hoppas att det är som det ska nu.. Ha en fin kväll ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards