Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 28 maj 2018

Jag Blev Så Glad När Det Ringde På Dörren.

Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2018 00:30


Ja då var den här helgen snart över oxo. Tiden går så fruktansvärt fort, jag hinner inte med.

Igår kväll/natt var jag så trött så jag kände mig full i huvudet. Jag fick inte in Bailys hur mycket jag än ropade o visslade på honom. Halv 2 inatt gav jag upp o gick o la mig, jag kommer inte ihåg om jag tittade på tv;n en stund eller om jag stängde ner o somnade ?

Jag har ingen aning ?..

 

Jag var inte orolig för Bailys heller för det var så varmt o skönt ute o han har pläd o en handduk som han kan ligga på..

Jag såg honom först idag vid 15 tiden, så stängde jag in honom så han fick vara inne några timmar, men nu är han ute igen. Undra var han håller hus ?

 

Det har gått jättebra att ha lilla Moshi hos mig.. Hon är så sällskapssjuk o mysig o vill så gärna ha kärlek så vi har haft det så mysigt.. Ja, hon tar ju upp hela min säng, båda mina täcken har hon haft inatt men jag har inte brytt mig, jag såg detta när jag vaknade till frampå morgonen att jag hade varit utan .. 


 

Hon har legat o sovit lite så då är det skönt att sträcka på sig.


 

Jag kommer inte ihåg vad jag sa till henne här, men vi pratade en liten stund o hon lyssnade så snällt =)


Hon är ju så otroligt söt, liten o näpen ♥


     

Ja, jag hade lite godisbitar som hon fick, det gillade hon.


   

Det var smaskens =)


 

Hon håller koll på omgivningen, hon märker allt som händer, hon vill gärna jaga fåglarna som flyger förbi o kraxar =)


 

Men vad sa du nu då ?


 

Här har vi det riktigt mysigt 


 

Knoppar som brister - rhododendron blommar ut nu.


 

Det ringde på dörren o någon höll för mitt öga så jag såg inte vem det var, men jag öppnade ändå.. Där ute står min son o min svärdotter med en blomma till mig. Han sa grattis på mors dag o jag blev varm i hela kroppen, jag blev så glad. Jag kramade om honom o ville inte släppa taget, om han bara visste vad detta betydde mycket för mig.

Tack så mycket, jag älskar dig ♥


 Jag vattnat mammas blommor,, ja en del av dom. Tvättat upp mina sängkläder så nu har jag bäddat rent det tog mig 25 min, nu har jag riktigt ont i nacken o axlarna. 


 

Hoppas att det blir en varm o solig dag i morgon, vi har inte haft någon sol på hela helgen så det har varit lite trist.

 

Jag har även fått en ny spricka i min vänstra fot på hälen, satan i gatan så ont det gör.

Det är hopplöst. Ska se om jag ska sätta fötterna i fotbad i morgon igen så jag håller efter det..

 

Hoppas att ni har haft en fin helg därute.

 

Var rädda om er o varandra. Love You..

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
wiolettan

wiolettan

28 maj 2018 16:40

Så mysigt att sonen kom med en blomma, kärleksfullt och fint.
Härliga bilder på Moshi. Vilket fint sällskap du har, trogen och härlig.
Baily, är det din mammas katt? För hon är väl bortrest fortfarande.
Hoppas att du har fått sol och varmt i dag. Här är det nästan 25 grader varmt och solen lyser och har gjort så i många dagar på raken nu.
Jobbigt detta med sprickorna. Hoppas att du får ordning på dom, att dom försvinner för alltid.
Du verkar vara en nattmänniska. Vid den tiden du skrev inlägget så sov jag sedan flera timmar tillbaka.
Må gott.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

5 juni 2018 21:28

Ja Bailys är mammas katt, men nu har hon kommit hem igen..

Det var så mysigt när sonen kom med en blomma, jag blev så glad..

Det är så varmt o skönt nu o jag trivs för fullt i solen.. Hoppas att sprickorna försvinner snart så allt blir som vanligt igen.

Ha en mysig kväll kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards