Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 19 februari 2016

Min Familj Betyder Allt För Mig / Foto.

Av Anneli Gustavsson - 19 februari 2016 18:12




Det här med familj är viktigt för mig. För det första så är jag väldigt glad över att jag Har en familj, det är inte alla som har det tyvärr.

 

När sonen föddes -85 så var jag den lyckligaste i hela världen. Jag var så stolt så jag var sprickfärdig. Marcus var/är mitt allt. Eftersom jag var så ung så kändes det pinsamt att säga att jag skulle bli mamma, jag var bara 19 år men fyllde 20 då han var 3 månader. Jag visste inte vad det innebar att bli mamma men jag växte till mig tillsammans med min mage. Jag var så stolt över att kalla mig mamma, han var min.

Jag har fostrat honom ensam i alla år o det har gått så bra, vi har varit väldigt tighta, jag har varit med på alla hans idrotter o allt som han har pysslat med. Det har varit så roligt att se honom växa till en egen liten person, att han har fått ta plats o skapa sitt egna liv.

Men det har varit fruktansvärt svårt oxo, framför allt när han var liten så var han sjuk väldigt ofta. Öroninflammation o hög feber så vi hade klippkort hos läkaren, men vi kämpade på.. Sen kom en annan jobbig period då han flyttade hemifrån, jag har nog aldrig saknat någon som jag saknade min son o fortfarande kan göra än idag. Jag saknar tiden då han var liten, att få känna hans goa armar om min hals, men jag har minnena o korten.

 

Idag är han vuxen o har två små knasbollar. Liam & Jack 7 o 3 år.. Jag älskar att ha dom hos mig o jag vill ha dom så ofta jag bara får. Liam är så lik sin pappa i allt, utseendet, sättet att prata, sättet att röra sig, vissa ansiktsuttryck.. Lille Jack han är sin egna lilla knasboll, han är lik Marcus på vissa sätt o jag ser mer o mer av Marcus i Jack oxo. 


     

Dom är så goa o knasiga mina små vitaminpiller ♥


   

Min Underbara Liam ♥


Min Underbara o galna Jack ♥


   

Min älskade son Marcus o svärdotter Nina ♥



Mina goa barn som jag är moster till... Sanna Tilda & Linus ♥


♥ ♥ ♥

   

Detta är ju mannen i mitt liv o har varit i snart 15 år. Han finns i vått o torrt, min älskade Teddy ♥

 

 

 

Sen har vi lilla mamma Agneta ♥ Hon avskyr att vara med på bild så jag snodde den här på hennes fb, så den ligger ju redan ute hahaha.. 

 

 

Sist men inte minst,, syrran Mia ♥

 

Så min familj är viktig för mig o jag är så glad att jag har dom.

 

 

 

#Temablogg52


 
 
Helena

Helena

19 februari 2016 19:54

Härligt inlägg om familjen! :)

http://aragornsfru.blogg.se

Anneli Gustavsson

19 februari 2016 21:20

Tack så mycket. Ha en bra kväll, kram ♥

 
TantGlad

TantGlad

19 februari 2016 22:05

Hej min vän. Det känns så. Är så glad överatt ha en sån fin bloggvän som dig med ett hjärta på det rätta stället.

Ett kärleksfullt inlägg har du ikväll. Tack för det.
Som svar till dig i mitt inlägg. Såklart jag gärna använder dina bilder. Borde väl tänka på att namnge vem de är gjorda av. Glömmer det. Men jag ska försöka komma ihåg det en annan gång
Nu förstår jag att det inte är så viktigt för dig.....kanske?
Men....ska göra det ändå.
Varmaste goaste kvällskramen till fina dig och dina fina barn.
Kramkram

http://tantglad.bloggo.nu

Anneli Gustavsson

21 februari 2016 18:09

Oh tack detsamma min vän.
Du behöver inte alls namnge bilderna, det står redan på dom så det är lugnt. Jag är bara glad att dom används =)

Hoppas att du har haft en bra helg. Nu får du ha en underbar kväll, goa kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards