Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Anneli Gustavsson - 10 januari 2016 22:08




 









































Inatt när jag inte kunde sova så fotade jag min ena orkidé. Jag har fått den här av min granne, Lasse i julklapp. Den är så fin, jag älskar mina orkidéer o jag har 13 stycken. Dom flesta blommar, några har knoppar o två väntar jag på att dom ska knoppa till sig =)

 

Nu ska jag krypa ner i sängen o titta klart på filmen som är på fyran. Det har varit två bra bilder idag som jag har sett. Den ena var - James Patterson: Suzanne's diary for Nicholas ,, den kan jag rekommendera o den andra som är nu heter - Älska mig igen. Den är oxo jättebra..

 

Hoppas att helgen har varit bra. Nu är det ny vecka o nya utmaningar. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar ♥

 

Puss I Pannan ♥

 


Av Anneli Gustavsson - 10 januari 2016 16:52


Idag har det inte snöat tack o lov, men det kommer nog snart igen. Huvudsaken är att barnen har lite att leka i.

 

Dom skottade precis när jag var ute med Teddy så det blir ju snorhalt när dom inte har hunnit att sanda, så det gäller att se var man sätter fötterna.. Jag vet inte hur många gånger Teddy halkade =)



 

  

Jag vet inte om jag är tankspridd eller vad det är som är fel med mig ? Jag gör saker utan att tänka mig för. 

Jag kan prata med någon men sen kommer jag inte ihåg vad vi har pratat om, jag lyssnar nog inte så noga på svaret. 

 

Innan hällde jag upp mig lite kaffe, satte mig o drack lite. Gick in till mamma för att släppa in hennes katt, hämtade en mugg o fyllde på lite kaffe, ja jag värmde till det i micron, gick o satte mig vid datorn o där står redan en mugg med kaffe i !!!

 

Jag hade för mig att jag inte hade tagit nåt kaffe innan. Hur står det till Anneli ?

 

Borde jag söka för det ? Tänk om det är nåt allvarligt som alzheimers ? Demsens ? 

 

Jag har i många år haft problem att komma ihåg alla namnen när man ska prata med någon. Jag kan kalla Liam för Marcus, Teddy, Linus eller nåt annat. Jag säger ofta fel när jag ska säga till Jack, då blir det Liam osv. Ibland när jag måste skälla till på Teddy så vrålar jag Marcus ...................... 

 

Likadant när jag sitter o skriver så kan jag skriva baklänges eller kasta om bokstäverna o så har det varit ett bra tag...

 

Ska jag vara rädd ??

 

Nu ska jag dricka upp mina båda muggar med kaffe =)

 

Önskar dig en fin kväll.

 

Puss I Pannan ♥

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards