Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

Missa inte Stalkers ikväll på tv3 kl 21. Det Handlar Om En Kvinna På Fb .

Av Anneli Gustavsson - 11 september 2013 15:23


Det handlar om en kvinna som härjar fritt på fb i olika grupper o med privatpersoner.

I grupperna som hon blir medlem i förstör hon dokument, hon raderar många timmars arbete bara för att jävlas.


Även dom hon blir vän med i verkliga livet förstör hon för.. En av mina fb-vänner har råkat ut för Maria Svensson o hon har fått stå ut med mycket, hon mår riktigt dåligt pga detta.. Jag kan inte förklara hurdan hon är så titta på Stalkers får ni se.


Även jag har råkat ut för Maria Svensson på fb då hon blev min vän 2011 o fick komma in i mina grupper. Då fick jag göra en polisanmälan som las ner i bristande på bevis, även att hon kopierade min profil, stal mitt foto osv.

Men nu gör jag allt för att hålla henne på avstånd vilket inte är lätt för hon skapar nya profiler hela tiden, jag vet inte hur många profiler hon har.


Vi är många som anmäler henne hela tiden till fb men dom gör inget.
Hon brukar även lägga ut andras telefonnummer o namn så ni kan ju själva gissa vad som händer dom stackarna som fått sina nummer ute på fb.

Missa det inte !!!

 


 

 
 
Eva Guillén är BlatteBella.Se

Eva Guillén är BlatteBella.Se

23 januari 2014 10:27

Shit vad skumma människor de finns. Varför gör hon så ? Alltså finns det någon triggerpunkt, någon anledning, mår hon dåligt, vad är det?

http://www.blattebella.se

 
Annorlunda

Annorlunda

19 juni 2016 18:10

Nu har hon vänt sig till bloggvärlden istället. Hon startar massa bloggar som bara är fyllda med inlägg stulna från andra bloggare. Hon spammar också kommentarsfält med irrelevanta kommentarer och när hon bli tillsagd så blir hon mycket otrevlig. Vi är en grupp som anmäler henne och ha lyckats få flera bloggar nedlagda. Vi kallar henne Stalkers-Mia nu för tiden. Blir hon irriterad kan man räkna med att bli överöst med obehagliga kommentarer. Jag brukr skriva om henne på min blogg och berätta allt skit hon håller på med och det gillar hon inte! Har skrivit ett par inlägg dom senaste dagarna som hon reagerat på i kommentatorsfältet. Kolla gärna in om du vill :) Just nu försöker hon nästla sig in bland oss bloggare som har psykisk ohälsa genom bland annat säga tt hon är psykiskt sjuk och har asperger. Jag tvivlar starkt på det eftersom hon inte verkar veta vad asperger är. Hon blir väldigt arg när man säger åt henne att sluta stjäla inlägg och säger då att hon "har en hjärnskada" och att man "ska acceptera henne" Att acceptera henne verkar enligt henne betyda att man ska låta henne kopiera inlägg ifred. Ville bara berätta att hon inte lagt av utan bytt fokus och kampen mot henne pågår fortfarande. Hennes aktiva bloggar just nu är www.nouw.com/annorlunda och annorlundasblogg.bloggplatsen.se

http://nouw.com/annorlunda

Anneli Gustavsson

21 juni 2016 18:43

Hon har aspergers men om hon har nån hjärnskada tror jag inte. Pyskiskt sjuk är hon. Polisanmäl henne, ta printar på allt som hon stjäl från er. Spara allt, polisanmäl varenda sak hon gör. Hon har blivit fälld för vissa saker innan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards