Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Cybersex

Av Anneli Gustavsson - 18 augusti 2012 20:54


Internetsurfare engagerar sig ibland i vad som kallas för "cybersex". Ofta blir de fantasier som utbytes över nätet väldigt oanständiga. Men sedan finns det de som inte riktigt förstår vad cybersex går ut på, och så finns det de som absolut inte har en susning om vad det går ut på...


Välhängd: Hejsan Sötnos, hur ser du ut?


Sötnos: Jag har en röd silkesblus och skor med höga klackar på mig. Jag tränar varenda dag och är i perfekt skick. Mina mått är 98-65-98. Hur ser du ut?


Välhängd: Jag är en och åttio lång och väger ungefär 135 kilo. Jag har glasögon och har på mig ett par jeans som jag köpte på UFF i dag. En T-shirt har jag också, fast den ser inte så bra ut, den har några fläckar från middagen jag åt förut... och så luktar den lite konstigt.


Sötnos: Jag vill ha dig. Vill du leka lite med mig?


Välhängd: Okej.


Sötnos: Vi är i mitt sovrum. Ljuv och lugn musik kommer från stereon, och det brinner levande ljus på min artonhundratalsbyrå och på mitt nattduksbord. Jag ser in i ditt ögon och ler. Min hand letar sig ner mot ditt skrev och börjar smeka bulan på dina byxor.


Välhängd: Jag sväljer ljudligt och börjar svettas ymnigt.


Sötnos: Jag drar upp din T-shirt och kysser ditt bröst.


Välhängd: Jag knäpper upp din blus. Mina händer skakar.


Sötnos: Jag stönar tyst.


Välhängd: Jag tar din blus och drar av dig den sakta.


Sötnos: Jag kastar mitt huvud bakåt av välbehag. Det svala silket glider av min varma kropp. Jag smeker din byxbula snabbare och hårdare.


Välhängd: Min hand rycker spasmiskt till och river upp ett hål i din blus. Jag är ledsen för det, det var inte meningen.


Sötnos: Det är okej, den var inte så dyr.


Välhängd: Jag kan betala för den.


Sötnos: Bry dig inte om det. Jag har en svart spetsbehå. Mina mjuka bröst höjer och sänker sig fortare och fortare, ju mer upphetsad jag blir.


Välhängd: Jag fumlar med spännet på din behå. Jag tror den sitter fast. Har du en sax i närheten?


Sötnos: Jag tar din hand och kysser den mjukt. Med min andra hand knäpper jag upp min behå. Den glider av min kropp. Den ljuva luften smeker min kropp.


Välhängd: Hur gjorde du det där egentligen? Jag tar upp behån och undersöker spännet.


Sötnos: Jag kröker min rygg. Oh min älskling, jag vill känna dig kyssa min kropp.


Välhängd: Jag släpper behån. Nu kysser jag dina, du vet, bröst. De är fina!


Sötnos: Jag kör mina fingrar genom ditt hår. Nu biter jag lätt i ditt öra.


Välhängd: Plötsligt nyser jag. Dina bröst är täckta av ett lager spott och slem.


Sötnos: Va?


Välhängd: Jag ber om ursäkt. Verkligen.


Sötnos: Jag torkar av mina bröst med vad som finns kvar av min blus.


Välhängd: Jag tar blusen från dig och släpper ner den på golvet med en ljudlig plopp.


Sötnos: Okej. Jag drar ner dina jeans och smeker ditt hårda verktyg.


Välhängd: Jag skriker som en stucken gris. Dina händer är iskalla. Hjälp!


Sötnos: Jag drarupp min minikjol. Ta av mina trosor!


Välhängd: Jag drar av dina trosor. Min tunga är överallt, inne och ute och... vänta lite.


Sötnos: Vad är det?


Välhängd: Jag har fått ett hår i halsen. Jag håller på att kvävas.


Sötnos: Är du okej?


Välhängd: Jag har en hostattack.


Sötnos: Kan jag hjälpa till?


Välhängd: Jag springer till köket och letar snabbt igenom dina skåp. Var har du dina glas?


Sötnos: I skåpet över diskbänken.


Välhängd: Jag dricker ett glas vatten. Så, det var bättre.


Sötnos: Kom tillbaka till mig, min älskling.


Välhängd: Jag håller på och diskar glaset nu.


Sötnos: Jag väntar på dig i sängen.


Välhängd: Jag torkar glaset. Nu ställer jag tillbaka det i skåpet. Nu kommer jag tillbaka till sovrummet. Vänta lite... det är mörkt. Jag är vilse. Var ligger sovrummet någonstans?


Sötnos: Sista dörren till vänster längst ner i hallen.


Välhängd: Jag har hittat den.


Sötnos: Jag drar av dig dina jeans. Jag stönar. Jag vill ha dig. Nu!


Välhängd: Jag med.


Sötnos: Jeansen är av. Jag kysser dig passionerat. Våra nakna kroppar pressas mot varandra.


Välhängd: Ditt ansikte trycker in mina glasögon in i mitt ansikte. Det gör ont.


Sötnos: Varför tar du inte av dig dina glasögon?


Välhängd: Hmm... jag kan inte se så bra utan dem. Men okej. Jag lägger mina glasögon på ditt nattduksbord.


Sötnos: Jag böjer mig fram över sängen. Kom in i mig, älskling!


Välhängd: Jag måste pinka. Jag fumlar mig fram genom rummet, halvblind, och hittar till slut badrummet.


Sötnos: Skynda dig tillbaka.


Välhängd: Jag hittar badrummet. Det är mörkt. Jag känner mig fram till toaletten. Jag lyfter locket.


Sötnos: Jag väntar ivrigt på att du ska komma tillbaka.


Välhängd: Jag är färdig. Jag försöker spola, men... Oj då!


Sötnos: Vad är det nu då?


Välhängd: Jag har upptäckt att jag har pinkat i din tvättkorg. Jag är hemskt ledsen. Jag är på väg tillbaka till sovrummet nu, fumlar mig fram igen.


Sötnos: Mmm, ja, kom nu.


Välhängd: Okej, nu ska jag stoppa in min... du vet ...sak ... i din .... du vet... sak.


Sötnos: Ja! Gör det! Kom igen!


Välhängd: Jag smeker din stjärt. Den känns så skön. Jag kysser dig i nacken. Hmm, jag har lite problem här.


Sötnos: Jag rör min bak fram och tillbaka, och stönar ljudligt. Jag står inte ut längre! Kom in i mig! Sätt på mig!


Välhängd: Jag kan inte.


Sötnos: Va?!


Välhängd: Jag är tillfälligt impotent! Jag kan inte få till en erektion!


Sötnos: Jag ställer mig upp och vänder mig om. Jag är väldigt skeptisk.


Välhängd: Jag rycker på axlarna och ser ledsen ut. Jag ska leta upp mina glasögon för att se vad det är som är som inte stämmer här.


Sötnos: Gör dig inte besväret, du. Jag håller på och klär på mig. Nu sätter jag på mig mina trosor, och nu tar jag på mig min blöta, trasiga blus.


Välhängd: Nej, vänta! Jag kisar och försöker hitta ditt nattduksbord. Jag känner mig fram längs byrån, och vräker omkull parfymflaskor, fotoramar och dina ljus.


Sötnos: Jag knäpper min blus. Nu sätter jag på mig mina skor.


Välhängd: Jag har hittat mina glasögon. Nu sätter jag på mig dem. Oh herregud! Ett utav dina ljus har trillat ner på gardinen. Din gardin står i ljusan låga! Jag står och pekar på den, och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...


Sötnos: Dra åt helvete. Nu loggar jag av, din djäkla förlorare!


Välhängd: Nu brinner mattan också! Ojojojoj...


Sötnos: ..............


Hahahaha den är så bra...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards