Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Inget Samtal Till Polisen / Foto

Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2012 21:25


Klockan har blivit kväll. Liam åkte med mams o paps hem vid halv7 tiden, han blev glad när dom kom.. 


Liam bestämde sig för att inte ringa polisen o tala om för dom att fammoo inte lyssnar på sitt barnbarn  =))

Ja jisses han kan den pöjken.. 


Igår kväll när vi la oss så va Liam väldigt trött, han hade svårt att ligga både tyst o stilla. Han har såna spasmer för sig o han kämpar emot sömnen, men sömnen vinner till slut. 


Hur som helst när han låg o nästan somnade så brister han ut i ett hjärtligt skratt så jag kunde inte hålla mig heller utan började skratta, men inte kommer jag ihåg vad han sa. De bara försvann..  Han har sina ideer när han ligger o flaxar i sängen... 


Tidigt i morse så vaknade jag av att han satt upp i sängen o gapskrattade, men han la sig o sova igen. Undra vad han drömde ? De skulle vara roligt att "ta sig in" i ett barna huvud för att se hur tankarna far.. 


Han sov ända till halv 9 , då gick vi upp o gjorde oss i ordning. Ut med Teddy o sen gick vi in o käkade frukost. Jag fixade lite medans Liam tittade på Pippi.. 


Vi har varit inne hos gamlamormor o sen har vi varit ute ,, ja vi va ute t o m även när de regnade nu de sista. De regnar än förresten.. Skit väder............


Nu ska jag strax hoppa in i duschen  men först blir de ett gäng bilder så ni som inte vill se dom blundar nu =)


 
Här fammoo får du en blomma av mig.


 
De va gott med en baguette , de va dom som syrran hade glömt ta med sig när dom skulle resa.. Tack tack =)


   
Liam har väldigt många ansiktsuttryck =))


 
Här fick han nåt tokerispel =)


   
Jag smyger på mitt lilla barnbarn =)


   
Han hade glömt sina solbrillor hemma så han fick ett par urgamla av mig =)


 
Här åt han mat.


 
Fammoo, varför är de en klättervägg för ?


   
Kolla på "jag" fammoo vad jag kan.


 
Han älskar sin polis tröja som han fick av gamlamormor.


   
Hahaha jag kan gå upp här.


       
Oj jag trillade sa Liam o slängde sig i sanden =)


   
Han har haft mössan på sig lite idag för hans öron är så känsliga.


 
Liam drömmer sig bort en stund.


     
Fammoo jag har sand o skorna..


 
Fammoo spejar igen så dom inte hittar på nåt bus =)


   
Jag klippte bort tjejen för jag vet inte om hon får vara med på bild,, men dom va så söta.. 


             
De går jättebra fammoo.


     

Titta vad blå jag är nu.. Jag kan måla på hela mig... 

Jo tack, han försökte på mig oxo.


NU kan ni titta igen =)


Sådär ja,, de har inte slutat regna än, men de gick ganska fort att skriva detta inlägg o regna ska de väl göra hela sommaren ???   Eller ??


Puss I Pannan ♥

 
 
wimm

wimm

18 juni 2012 22:17

Vilka underbara foton Anneli!!

http://wimmsan.blogspot.se

Anneli Gustavsson

20 juni 2012 20:43

Tack vad gullig du är,, kram kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards