Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2012 20:32


Ja nu järdans är de vägning i morgon, jag har inte gått ner i vikt som jag har velat. Ja de tror jag inte. Annars  har de gått jättebra att nutriletta o de känns som jag skulle kunna fortsätta men jag har bestämt mig för att äta lite i alla fall så får jag se sen hur de blir.


De enda jag önskar är att snön ska försvinna o att de inte ska vara så kallt ute så jag kommer igång med mina promenader... Då vet jag att de kommer att ge resultat på vågen.. Som de är nu så klarar min värk inte av kylan för jag har så förbenat ont.. De känns som jag har tandvärk i hela skelettet + muskler o leder..


Jag hade tänkt zumba ikväll, men jag hoppade faktiskt över de. Veckan är ju inte slut än så jag kommer att hinna med ett 40 min pass i alla fall. Då har de blivit 80 min i såna fall. 


Jag känner att jag inte riktigt är på humör idag för Teddy har verkligen inte nån rolig dag. Han "gråter" o kommer inte till ro o de gör mig så lessen o jag får ännu ondare i kroppen för då kan jag inte heller slappna av. De blir snart bättre för honom.


I morgon måste jag ner o handla lite sallad,, oh så jag längtar efter att äta sallad till maten. De är nog mest isbergssallad, gurka o tomat som jag längtar efter mest.. Ja min egna dressing såklart med mycket vitlök.. Tänk jag har inte ätit vitlök på 10 dagar,,, jag som äter de så gott som varje dag.....

Men vad ska jag göra för mat  då ??  Jag har ju några timmar på mig att fundera ut de.


Tack o lov att de snart är läggdags (fy vad kallt de är),, ska se Höstlegender på tv8, jag tror inte att jag har sett den innan ?.


Dröm sött, va rädda om er o varandra... 


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 8 februari 2012 16:33


Teddy är så duktig med sina ögondroppar.. Nu har pupillen blivit så stor så han behöver inte ta ena dropparna varannan timme utan varannan dag istället... Härligt. Nu har en bara en som han ska droppas med 4 ggr/dag o den andra varannan dag.


Idag har jag varit hos min gynekolog.. De va åb idag för att kolla upp cystorna. Dom fanns inte kvar tack o lov. 

Vi pratade om lite annat o han ska skicka en remiss,, kanske skriver om de sen.

Han fick "snitta" bort en talgkörtel utan bedövning för jag hade läst om Vulva cancer o jag vill inte riskera nåt så nu är den borta. Han sa att jag inte skulle oroa mig för den, men jag ville i alla fall plocka bort den. 

Jag kan ju säga att de gjorde fruktansvärt ont, men de hade inte varit mindre smärtsamt med bedövningsspruta osv. Nä de gick fortare så här o jag är nöjd.


Jag stannade till o köpte en till nutrilett som jag ska ta, men jag vet inte om jag ska fortsätta direkt i morgon eller börja äta ?

Jag ska tänka på hur jag ska göra. 


Nu ska jag dricka lite nutrilett o sen lite kaffe ,,, sen blir de en sväng ut med Teddy..


Ha en bra dag. 


Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards