Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Hollywood Fruarna Gunilla

Av Anneli Gustavsson - 19 september 2011 21:30


Gunillas dotter ser vettskrämd ut så fort Gunilla säger till henne att INGEN kan neka en så söt dotter.  


Gunilla gav en man 5 dollar för att det skulle se bra ut på tv........Alltså hur är människan funtad ?

Visst va det snällt av henne, MEN hon behöver inte vara så korkad så hon säger att det ser bra ut för tv. 


Hon sitter o tjatar på sin dotter ,, frågar saker men ger själv svaren.


Jag tycker att hon är läskig.. Jag är lessen att jag säger så, men det tycker jag.


Nä, nu går de för långt .. Hon ska försöka tvinga dottern att sjunga fast hon är sjuk.

Hon drar med sig dotter på en 5 timmars bilresa för att pressa henne för fullt. 

 
 
Kaisa

Kaisa

19 september 2011 21:44

Jag håller med dig fullt ut. Dottern ser ju vettskrämt ut, stackaren..... Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

19 september 2011 22:02

Javisst gör hon de. Jag tycker synd om dottern. Hon tvingar dottern till nåt som hon själv vill, sånt som hon har blivit för gammal för.

Kram kram ♥

 
Helena

Helena

19 september 2011 21:47

Hon är elak !!
Hon tänker inte alls på sin dotter
Jag har aldrig sett dottern glad,lycklig över att få göra alla dessa saker som Gunilla säger att hon ska..helt sjukt !!!
hemska människa !!
KRAMIZAR TILL DIG !

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

19 september 2011 22:00

Ja jag håller med dig. De är skrämmande som dottern blir behandlad.
Jag har aldrig hört henne säga att HON själv vill nåt, utan det är alltid Gunilla som säger att hon vill. NÄÄ usch o fy..

Kram kram ♥

 
Ingen bild

eva

19 september 2011 23:45

Inte kloka dessa damer. Jag titta faktiskt på det okända i dag i stället. nattinatt kramar från mig

Anneli Gustavsson

20 september 2011 00:34

Jag önskar att jag hade den kanalen, jag vill oxo se de...
Älskar sånt även att de kan vara lite spooookie =)

Dröm sött kram kram ♥

 
Gerd

Gerd

20 september 2011 07:43

Godmorgon, Anneli! Jag har ingen kommentar om ditt inlägg, för jag har inte sett serien och tänker inte göra det heller, det låter ju inte klokt!
Ha det gott idag, det verkar bli fint väder! Kram /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

20 september 2011 17:33

Hejhej. Jag ser serien bara för Fru M,, hon är bara så underbar. Jag skrattar varenda gång hon är på tv. De finns nog ingen som är sig själv mer än hon..
Dom andra kan kvitta.. De är Fru M =)

Ha en bra dag kram kram ♥

 
Ingen bild

Nette Af Sweden

20 september 2011 10:23

Hon Gunilla ...
En Udda Fågel..
Hon har inte förändrats så mycket sen hon bodde här i Norrköping ..
Hur det än Är så visar de ju kanske inte riktigt rätta bilden För Hon Är Väldigt smart o det framgår ju inte direkt ...

Nä Nu ska jag Gå ut med Lilla Hunden han får ju inte gå så Långt ...

Kramkalas Nette

Anneli Gustavsson

20 september 2011 17:36

Hej Nette. Dom är så söta dina små pluttisar.. Förstår att de inte blir några längre promenader med den lille än,, de får bli en liten filosoferande promenad istället =)

Gunilla är säkert inte dum o visst vinklas de. Men hon säger så skrämmande saker till sin dotter så jag blir gråtfärdig.
Jag har aldrig sett hennes dotter le, utom när Gunilla säger till henne.
Nä tacka vet jag Fru M =)

Ha en mysig kväll kram kram ♥ Pussa voffisarna från mig.

 
Tjocka Tanten

Tjocka Tanten

20 september 2011 11:43

Måste erkänna att denna säsongen har jag inte kollat på fruarna.
Jag såg när de var i New York och då var ju denna Gunilla med också. Jag tyckte så synd om dottern, för hon lever igenom henne. Det inte hon kan göra tvingar hon dottern till... och ursäkta så bra är inte dottern på att sjunga.
Varför lura barnen att de är bra och kanske sen i vuxna livet blir sås sårade för att de inte så så bra de trott och som mamman sagt.

Därför kolla jag inte på Idol, jag tycker det är så hemskt att se de som kommer dit och sjunger och det låter hemskt, sen säger de att ja men alla andra tycker jag sjunger bra, mamma, pappa kompisar m.m Jag gillar inte att man ljuger så, för det kan bli så fel sen.
Jag har inte tagit skada av att jag fått höra sanningen sen jag var liten att jag inte har sångröst för mamma sagt sanningen till mig.
Krameli kram

http://tjockatanten.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

20 september 2011 17:42

Hej vännen.
Man ska alltid vara ärlig, vad det än gäller. Men man behöver inte vara ärlig på ett elakt sätt.

Jag kan inte sjunga men jag önskar så att jag kunde göra de. Jag har alltid velat sjunga o dansa.. Men de får jag göra i min ensamhet =)

Jag tycker inte heller att dottern sjunger så värst bra,, hon skulle säkert kunna sjunga jättebra om hon fick hjälp. Men det tänker inte Gunilla på utan hon pressar henne för fullt.
Ja Gunilla lever genom sin dotter. De hon själv inte kan idag får hon via dottern, o de är skrämmande.

Hoppas förkylningen är borta nu så du är piggelin.

Ha en mysig kväll kram kram ♥

 
Jenny - a slightly mad photographer

Jenny - a slightly mad photographer

20 september 2011 14:59

Så trist :( Moren er mer opptatt av å få høy status pga sitt barn, enn at datteren skal ha det godt. Det er tragisk, og urettferdig. Jeg kjenner ikke til denne saken så godt, men jeg kjenner flere eksempler på slik atferd hos mødre som gjerne vil vise seg frem, og bruker barnas talent. Hvis datteren må opptre selv om hun er syk, så har dette gått alt for langt.

http://bokstavsuppe.blogg.no

Anneli Gustavsson

20 september 2011 17:23

Hej Jenny, ja de är skrämmande när man inte ser till barnens bästa.
Jag tror att hon är lite rädd för att bli bortglömd o vill på det sättet fortsätta via sin dotter.
De är fel.

Ha en bra dag. Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards