Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 augusti 2018

Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2018 20:30


Idag har jag haft Laki hos mig. Han är så mysig o han är så busig,,lille trollet. Jag har även varit på puva-bad, har fått 5 ggr till o jag ska ev få en starkare salva så peelar fötterna för det är lite "hårdare" nu igen, men det är ingen fara ,,,,än ... 

 

 

 

Härligt med moln =)


  


 

Jag frågar Laki om han vill gå ut, han ser ledsen ut men det är han inte =)


 

Rohde har hjälpt mig att ha Laki idag när jag var på puva-badet, han trivs jättebra hos henne.


 

Även jag kan sitta fint säger Laki =)


 

Den här blicken är farlig,, sätter han till med den så får man räkna med att han flyger på mig inom 3 sekunder =)  Han är så rackarns busig =)


Filosoferar lite 


   

 Hon gick ut ur rummet o Laki funderar på vart hon gick =)


 

Här ställer dom in tiden o styrkan på solariet som jag sitter i efter hand o fotbadet. Nu är jag uppe i ca 10 min med fötterna o lite mindre tid med händerna. Nästa gång behöver jag inte bada vänstra handen för den är bra, det är ytterst lite på höger men jag har inga sprickor där,,,, peppar peppar..

Jag har ju en spricka i hälen som inte läker men den är inte så djup ,,,, än.. Sen dom andra två sprickorna jag hade har så gott som läkt så det är jag nöjd med. Mina fötter är så mycket bättre än när jag gick dit första gången/erna.

Idag hade jag en ny sköterska, hon var helt underbar. Kommer inte ihåg vad hon heter men det började på A... Hon masserade mina fötter så jag blev varm i hela kroppen o jag rös. När jag först gick dit fick dom knappt ta på mina fötter så ont hade jag,, idag njuter jag för fullt. Det ÄR underbart =)

 

När jag kom hem från badet o Rohde så dammsög jag för i morgon får jag besök från en i min fb-grupp, det ska bli så roligt. 

När jag dammsög så fick Laki sina spel o jagade dammsugaren så vi lekte lite, han hjälpte mig att städa, skönt att ha lite hjälp ibland.

 

Nu har jag duschat o fixat till mig, ska lägga mig o titta lite på tv;n. Det är en jättebra film på 8;an Fifty shades of gray, jag har sett den men inte dom andra. Dom ska visst vara jättebra dom oxo.

 

Hoppas att ni har haft en fin dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 
  Så här glad blev skrutten när jag hämtade honom ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards