Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 11 augusti 2018

Av Anneli Gustavsson - 11 augusti 2018 19:57


Idag har jag varit på 80 års kalas,,, 40 x 2.. Det var mina kusiner som fyllde år.. Det var inte längesen dom var små pluttar o nu är dom vuxna o har egna familjer. Det är så roligt att se hur bra dom har det.

 

Det var Per som hade kalaset hemma hos sig, jag har aldrig varit hos dom så det var extra roligt att se hur dom bor. Jisses vilket stort hus o så fint, det var riktigt mysigt.

 

Det trillade in folk o vi pratade runt o hade det riktigt trevligt.

 

Dom hade beställt smörgåstårta som var så in i nordens god,, den smälte i munnen o jag ville bara ha mer. Först tog jag en liten bit för jag tänkte hålla igen lite men jag tog en liten bit till sen o jag hade kunnat ta med mig den hem.. Jag vet ju var man kan beställa ifrån nu om det kommer dit. Det var Laudons kök i Taberg, så vet ni inte var ni ska beställa ifrån så kan ni göra det där,, ja om ni bor i närheten.


       

Det var mörka moln när vi åkte hemifrån, regnet hängde i luften o det kom lite regn från o till.


Dom hade det så mysigt


   

Mamma o lilla Astrid som tittar på regnet.


 

En hel hage med gosedjur..


 

Underbar smörgåstårta...


 

Vi fick välja valör själva =)


Jag älskar gamla saker. Detta är en kamera. Jag vet inte hur gammal den är ?


   

Phone home 


 

En liten myshörna.


Astrids lilla stol


   

Man kan ju inte säga annat än att jag har gottat mig idag.


 

Moster Ingrid.


 

Morbror Krister, kusin Sandra o kusin Robert o bakom honom hans fru Helene.


 

Sandras man som jag har glömt namnet på ? Moster Gunilla, morbror Gunnar o kvinnan vet jag inte vem det är ?


 

Min goa kusin Robban ♥ Det var så längesen jag träffade honom så jag kramade om honom länge.. Jag saknar honom ♥


 

Både Per o Pierre fick en kasse med orkidé o 2 flaskor vin.


 

Kusin Per,, födeldedagsbarnet ♥


 

Kusin Per o kusin Nettan.


 

Kusin Nettan.


Min älskade kusin Anders. Det var så roligt att se honom o att få krama om honom. Jag älskar att kramas, det är det bästa som finns ♥ Saknar honom ♥


   

Goa Anders ♥


 

Anders fru Pernilla, en underbar människa ♥


Kusin Pierre,, födelsedagsbarnet ♥


   

kusin Sandra ♥


Presentöppning,, hur roligt som helst =)


 

Födelsedagspresenter ..


 

Det fanns massor med skor, det var bara att ta nåt som passade.. Men jag tog dom som jag hade med mig dit =)


Det har varit en jättebra dag, ett lyckat kalas, jag hoppas att även Pierre o Per tycker det, men det tror jag att dom tycker..

 

Det är roligt att träffa alla kusiner/släktingar det är inte ofta man träffar alla på en gång.

 

Efter kalaset stannade vi till på Ica o sen åkte vi hem. 

 

När jag kom hem ringde jag Rohde o pratade en stund. Hon hade haft lite kalas idag , hon har blivit firad av några grannar. Hon fyller 75 på måndag o då ska jag göra nåt,, mer om det lite senare =)

 

Usch det är kallt, jag måste stänga altandörren.. Det är bara +15 nu,, nu har hösten kommit, fy tusan jag vill inte ha höst än. Jag vill ha sommar, varmt o soligt.. Jag har njutit av denna underbara sommar, tyvärr är det inte alla som har kunnat göra det men jag har gjort det.

 

Tack för ett lyckat kalas Pierre o Per, hoppas verkligen att ni blev nöjda.. 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards