Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 juli 2018

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2018 20:33




Vaknade med huvudvärk i dag igen, börjar tröttna på allt nu.


Sen i julas har jag haft mycket mer värk, min fibro är hemskt jobbig, det tar på krafterna när det värker hela tiden. Att inte kunna sova ordentligt trots att jag är så trött hela tiden.

Jag kan somna till gott men vaknar oftast efter ca 30 - 60 min o är vaken i några timmar innan jag kan somna om o sova ett par timmar o så håller det på tills jag vaknar på morgonen.

 

Igår kunde jag inte sitta i solen pga puva-badet men idag har jag suttit ute o njutit för fullt. Det har varit så varmt o gott. Jag älskar att sitta i min lilla smytt, det är stekhett..

 

 

Ja ni ser,, nästan +48,, i solen,, i lä.. Men det var +36 vid 17 tiden innan när jag mätte från köksfönstret. 

 

Visst är det Underbart =)

 

Som ni vet sliter jag som ett djur med mina fötter. Jag är äcklad av dom, jag avskyr fötter, även mina egna när dom ser ut som dom gör.

 

 

 

Hudmott sa till mig sist när jag var där att jag inte ska hålla på att fila fötterna så idag när jag hade suttit i fotbad med barnolja i filade jag dom inte.

 

 Jag tog handduken som hon sa o gnuggade ,, jag försökte få bort all som var fnasigt men det går ju för fasen inte ............. Jag tog med min duschhandske men det blev inte bättre för det.

Jag tog lilla saxen o klippte bort lite som var löst men efter nästa fotbad ska jag fila lite för jag får inte bort skiten annars. Jag ska fila väldigt försiktigt o inte gnugga som jag har gjort innan.

 

Efter badet så dränker jag fötterna i barnängens barnolja o tar på mig strumpor.. 

 

   

Sen inatt när jag ska sova så kommer jag att smeta in fötterna tjockt med mjukgörande o ta på mig plastpåsar o sen strumpor över det.

Jag har gjort det några nätter nu o det är hemskt, det är vidrigt att känna plasten mot fötterna, det rivs o det kliar som tusan så jag var tvungen att ta bort det efter några timmar, jag stod inte ut.

 

Jag har ju fått alla tider nu till mina puva-bad så det känns bra att ha kommit igång o jag hoppas verkligen att detta kommer att hjälpa mina händer o fötter..

 

Allt är så jobbigt när man inte får må bra. Den som aldrig ens har haft ont i huvudet kan förstå hur det tar på krafterna att kämpa med allt detta dygnet runt.

 

Vi som har det så här kan aldrig begära att någon SKA förstå hur vi har det men vi kan försöka få dom att lyssna på oss om vi behöver det. Ibland är det bara skönt att få ut sig skiten en stund..

 

Nån skit måste man ju ha,, för man kan ju inte gå o må bra varje dag.

Ja nu var jag lite ironisk.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Ska se om det är nåt bra på tv;n o lägga mig. I morgon bitti kommer Chikita till mig o ska stanna till söndag.

 

Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2018 14:39


 


Idag är det ingen vanlig dag, utan det är internationella kyssdagen! Och vi har samlat ihop bästa knepen som ska hjälpa dig samla pluspoäng hos din partner.

 

 

Nudda lite lätt

 

Ibland är det skönt att låta läpparna bara snudda varandra, utan att använda tungan.

 

 

Smek varandra 

 

Dra fingrarna genom din partners hår, eller låt händerna gosa i nacken. Ibland räcker det att bara varsamt omfamna varann.

 

 

Retas lite

 

Precis innan era läppar möts, dra dig tillbaka lite. Eller nafsa hen lite i underläppen. Det är toppenbra knep som bygger upp stämningen, och gör din partner tokig av åtrå.

 

 

Variera kyssarna 

 

Att börja lite långsamt och mjukt, för att sen gå på lite hårdare och intensivare är ett bra tips. 

 

 

Hela kroppen

 

En kyss är så mycket mer än bara läppar som möts. Att sätta sig gränsle över sin partner, eller trycka upp hen mot en vägg, det hettar verkligen upp stämningen.

 

 

Kyl ner dig

 

Ett grymt tips är att suga på en isbit en stund, så att du blir riktigt kall i munnen innan du kysser din partner. Glass eller en iskall dryck funkar också bra.

 

 

Lek med läpparna

 

Många tycker om att bli nafsade i över- eller underläppen. Men var försiktig så du inte biter för hårt så att det gör ont.

 

 

Ögonkontakt

 

Vanligast är att blunda under tiden man kysser varandra. Men ta en kort liten paus bara för att titta din älskling djupt i ögonen, det skapar en intim stämning.

När vi är sugna på att kyssas väntar vi nästan alla på att den andra ska ta initiativet. Var inte rädd för att ta ta pusskommando, men viktigt att du verkligen läser av din partner så att hen är okej med att kyssas. Och kom ihåg att om ni gillar varann så är alla kyssar bra. Lyssna på magkänslan och allt kommer att gå kanon.

 

 

Tycker du att Du är bra på att kyssas ?

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards