Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2014 23:37


Idag har jag varit på en utflykt med lilla mamma. Jag gick upp kl 07, sen åkte vi hemifrån vid halv 9, stannade o fikade, sen vidare till Ullared.
Det var första gången som jag var där.. Parkeringarna var fulla med bilar, men det var ingen kö..
Jag behöver nog inte säga att det var väldigt mycket folk o ont om plats var det gott om  =)

Jag gick o lallade omkring i alla gångarna men det var dåligt planerat för det var ju utspritt på flera ställen. Varför inte ha schampon på ett ställe osv ?

Jag kommer inte ihåg vad klockan var när vi gick upp o åt lite. Mamma tog lax o jag tog kycklingspett ,, det var jättegott o mätta blev vi..


Ner för att fortsätta i ytterligare några timmar. Det värkte i hela min kropp så jag hade väldigt svårt att gå mot slutet, men allt går det är bara de att allt går så mycket långsammare.

Innan vi gick till bilen så köpte vi en liten flaska Cola o delade på o sen köpte jag glass till oss. Jag tog två kulor med hallonlakrits i rån,,, mumma..


Ja idag har vi gottat oss rejält.


Jag blev lite besviken på utbudet av tunikor för oss stora flickor, vissa tunikor såg ut som gamla gardiner o var hemska.

Men jag hittade rätt mycket ändå. Linnen, bh, trosor, väska, plånbok, vas, mascara, halsband, schampo, dusch creme till mig o en till barnen, pincett, ett tv-spel, handskar, fuskkrage, shorts, 2 t-shirts till Liam som fyller 6 år i sept,, ett kitt med såg o hammare till Jack för att han ska få något oxo. Ja jag vet inte mer vad jag köpte.


Jag betalade lite o mamma lite ... Tack snälla mamma ♥


3 naglar har gått av på mig, jag vet inte hur jag har burit mig åt ? =)

Jag längtade efter Teddy, jag tycker inte om att lämna ifrån mig honom så många timmar. Tilda har haft honom o hon är underbar, Teddy älskar henne. Han hade varit snäll o inte gnällt alltför mycket, men han var helt slut när jag kom hem..


Det var skönt att få komma hem o bara sätta sig o ta det lugnt, det tar väldigt hårt på kroppen att gå så många timmar .. Men jag skulle gärna göra om det igen,, det är bara pengarna som fattas =)


Puss I Pannan ♥ ♥ ♥


             

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards