Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 3 februari 2023

MAMMA HÅLL MIG I HANDEN.

Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2023 20:30


Vi har fått mycket snö igen o Neo bara älskar det. Men vi fryser båda två så vi är inte ute så länge. Jo då jag har världens varmaste jacka men det blir lite kallt om tassarna för Neo. 

 

I natt har han väckt mig flera gånger igen o velat komma nära o det är bara mysigt. Jag älskar den närheten jag får av honom. Men han skrämmer mig ibland när han drömmer o skäller till, då blir det att jag rycker till o då skrämmer jag honom =) 

 

I dag har jag städat lite sen har jag inte gjort nåt mer. Fixade Neos pyjamas o sydde upp ärmarna lite för hans ben är lite korta så dom åker in i tröjan. Jag valde att sy upp det på utsidan så inte tassarna ska fastna i vecket,, men jag sydde ihop det ganska bra så jag hade kunnat sy det på insidan, men det är ingen som ser o det ska nog bli bra =) 

 

Ja när vi vaknade i morse hade det kommit lite snö o Neo bara älskar det. 


 

Hans lilla pippis hade hamnat under bordet,, då säger han till mig så jag ska hjälpa honom. 


 

Knasbollen =) 


 
   

Det var inte lätt att ta ett kort med en hand. Först måste jag öppna upp den,, ja låsa upp den o sen försöka ta ett kort. Men jag har bara att säga smile så tar den kortet o när jag sa det vaknade Neo,, men jag låg länge o höll hans varma tass. Jag höll hans tass i över 1 timme. När jag somnade så tappade jag taget men då puttade han på mig så jag fick hålla den igen,,, jäklen så mysigt det är   

 

 

Mitt hjärta burrar ihop sig.

 

 

När vi var inne i stan så stannade jag till o köpte lite mat till honom o när jag kom hem så fattades det en burk o jag har letat men inte hittat den. Jag var så säker på att jag fick med mig alla ut i bilen, stoppade ner dom i ena kassen. O när jag kom hem o plockade upp dom var en borta. Men så gick jag ut till bilen i dag o tittade i bagaget o där låg den så den hade ramlat ur kassen det var ju skönt för den kostar ju allt lite ändå o det räcker till nästan 6 dagar.. Jo då han får mest torrfoder o lite blötmat plus 1 köttbulle till varje mål =) 

 

Nu ska vi äntligen få lägga oss snart o titta på tv;n, hoppas att jag somnar snart för jag är så trött o har sån värk mest i ryggen.. Jag hade velat baka nåt i dag men det gick inte, det räckte med städningen. 

 

Får se om jag kan baka nåt i morgon, har några kakor som jag vill baka plus bullar. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards