Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 14 januari 2021

Av Anneli Gustavsson - 14 januari 2021 19:30


Innan promenaden i dag åkte jag o handlade så nu har jag lite hemma igen. Det är ju ett måste o jag har mitt munskydd på mig, tvättar o spritar händerna när jag kommer hem. Tar även sprit på Ica när jag går in o när jag går ut,, sen har jag sprit i mammas bil oxo.

 

Hem o plocka upp varorna o sen klä på sig en jädrans massa kläder för en promenad. Det blev rundan runt Norrahammar... 

 

 

Det är vackert nu vid sjön, men jag orkade inte gå ner för det var så mycket snö. 

 

 

Hej Norrahammar,, här kommer vi.. Jag stannade till hos Dalia o sa hej o sa att jag ska ringa o boka en tid för jag måste klippa mig snart.

 

 

Jag har bott i detta huset på nedervåningen när jag var liten. Jag var inte så många år men jag kommer ändå ihåg lite hur det såg ut där inne annars har jag inte många minnen från det jag var barn.

 

 

Det var rätt bra skottat på vissa ställen men det var ändå så jobbigt att gå så i morgon blir det inte den här promenaden.

 

 

Det ser lite roligt ut när träden växer på taket på det här huset =)

 

           

Ja jisses vad skönt det var att komma hem. Den här veckan blir det inte alls många mil men det har inte gått att gå pga värken. Det har varit hemskt, jag har nog aldrig känt att kroppen har sagt ifrån som den har gjort nu. Ja ok, det gjorde den 2019 när jag var så sjuk för då klarade jag knappt gå runt huset men där har jag kommit långt tack o lov.

Det blev 13.453 steg idag..

 

Nu ska jag lägga mig under täcket i soffan o bara gotta mig, ska se om det är nåt på tv;n.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 


Av Anneli Gustavsson - 14 januari 2021 09:45


 


I helgen beställde jag liniment för jag höll på att förgås med all värk, jag vet inte var jag ska hitta på för att det ska bli bättre. Förr hade jag liniment men aldrig den här så jag kände att jag ville prova.. 

 

Den kom i går o jag har provat den nu. Den värmer så gott o det håller i sig ganska länge o den luktar inte alltför starkt heller. Så den kommer jag nog köpa fler gånger.. Jag köpte den HÄR


 

Så här ser den ut, röd o fin =) Men det är väl chilin som sätter färgen tror jag.. Den var inte så dyr heller för burken var ganska stor,, men sen är dom ju aldrig fyllda ända upp men det var ändå mycket i den. 

 

Håller tummarna nu att båda mina liniment ska funka på mig. Även den jag fick av en vän i min fb-grupp =)

 

 

 

Ha en fin dag där ute. Var rädda om er o varandra.

 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards