Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 januari 2021

Av Anneli Gustavsson - 4 januari 2021 18:45

 

Jag blev uppringd av en man som hade hört att jag hade gått ner i vikt. Han ringde åt en annan man som oxo hade kämpat med sin vikt så han ville träffa mig här ute på gården. Men han ville inte säga vem det var . Men jag gick ut o det var en folksamling så jag gick dit o tittade.


Där står en karl som hade vitt hår o när han vänder sig om ser jag att det är Bill Clinton.
Han kom fram till mig o skulle hälsa då viskade hans livvakt att man skulle gå mer på ena knät o lägga armbågen på det samtidigt som jag skulle hälsa med den andra handen. Jag höll på att inte komma upp sen. Han ville att jag skulle ta kort på honom som han måste använda när han skulle prata om vikten för han måste alltid visa upp att det var han. Sen ville han ha ett på mig oxo som skulle visas upp.


Vi pratade en stund o sen bestämde han att han skulle ringa mig för att bestämma tid till mötet.


Ja då, mobilen ringde men det var Rohde som ville ha mina sista siffror för hon ska ta ut en medicin åt mig samtidigt som hon tar ut till sig själv.
Jag fick inte veta hur det fick om vi fick till ett möte men det fick vi nog.


 

 

 

Det blev ingen promenad i dag för det har snöat o är halt ute så jag vågar inte ge mig ut. Jag får vänta o se när det försvinner,, det är ju skit oxo.

 

Istället plockade jag bort julen så det känns skönt att det är gjort. Sen stod jag i köket i 2 timmar o lagade min kycklinggryta,, den blev god så nu har jag ätit o har bara att frysa in i portioner sen.

 

Det börjar en film på tv4 film,, får se om den är nåt att ha. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 4 januari 2021 10:30


KRÄVER ATT GEORGIA "HITTAR" 11 780 EXTRA TRUMPRÖSTER  
 
HÄR ÄR SAMTALET
Två dagar före det avgörande valet om vem som ska få majoritet i senaten avslöjas nu Donald Trump när han i ett telefonsamtal med Georgias valchef gör bl a följande:
 
Kräver att Georgias valchef "hittar” ytterligare 11 780 Trumpröster vilket är 1 st mer röst än Bidens segermarginal på 11 779 röster
 
Hotar med brottsliga konsekvenser om valcchefe inte agerar
Washington Post har kommit över samtalet. Lyssna på dethär.
 
 
ANALYS
 
Trump har ännu inte givit upp hoppet om att stoppa valresultatet, köra över USA:s väljare och klamra sig kvar i Vita Huset. Det är skrämmande att USA:s president vill köra över väljarna likt en diktator.
 
Samtidigt är det bara två dagar kvar till det superviktiga senatsvalet i Georgia som avgör om Biden ska få majoritet inte bara i representanthuset utan även i senaten vilket vore en enorm skräll.
Men Trumps agerande kan leda till att mittenväljare vänder honom ryggen samt att en del högerväljare stannar hemma från vallokalerna. Samtidigt är Georgia en konservativ delstat där Republikanerna har ett starkt historiskt stöd och vunnit en mängd senatsval.
Republikanerna har vunnit alla senatsval i Georgia sedan 2002 och för att Biden ska få majoritet krävs det att båda två av Demokraternas kandidater vinner.
 
 
 
 
Men han är ju pinsam, att han inte skäms. Jag lider med hans fru, jag hade verkligen inte stått bakom honom o stöttat honom. Lyssna gärna på hans samtal, han försöker med allt för att han fortfarande ska få stanna kvar.
 
 
 
 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards