Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2020

Wilmas mördare beter sig bisarrt i häktet och avslöjar detaljer om mordet.

Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2020 10:30


Tishko Ahmed, 23, inblandad i misshandel – medfånge tog strypgrepp

Han bankar i väggarna, skriker och har hotat såväl personal som medintagna.

Tishko Ahmed, 23, dömd till livstid för mordet på Wilma Andersson, 17, har enligt uppgifter till Aftonbladet uppvisat ett bisarrt beteende i häktet.

Han har också pratat om hur mordet på hans ex-flickvän gick till.


TITT PÅ FILMEN HÄR.


För en månad sedan dömdes Tishko Ahmed till livstids fängelse för mordet på 17-åriga Wilma Andersson.

Han dömdes också för brott mot griftefriden, eftersom hennes huvud hittades i en resväska i hans garderob.


Sökandet efter hennes kropp pågår dock fortfarande.

Tishko Ahmed har genomgått en stor rättspsykiatrisk undersökning, som visade att han inte led av någon allvarlig psykisk störning i lagens bemärkelse och därför kunde dömas till fängelse på livstid.

Men i häktet har Tishko Ahmed efter domen uppvisat ett bisarrt och utagerande beteende, enligt uppgifter till Aftonbladet.


Placerades i isoleringscell

Andra intagna på häktet har klagat på att han skriker och bankar på dörren och på väggarna i cellen, både dag och natt. Han har också vid flera tillfällen hotat andra intagna och även personal.

Han ska otillåtet ha rökt i sin cell och vid ett tillfälle ska han också, till synes utan anledning, ha tryckt på larmknappen, som är till för de intagnas säkerhet.

Vid minst ett tillfälle, för bara några veckor sedan, placerades han i isoleringscell med ständig tillsyn, efter ett beslut som Aftonbladet har tagit del av.

Isoleringen skedde efter ett bråk med en annan intagen i trapphuset på häktet. På en film från en övervakningskamera ska det enligt uppgift synas hur den andre tar strypgrepp på Tishko Ahmed och sparkar honom, innan andra intagna till slut går emellan för att stoppa misshandeln. Av beslutet om isolering framgår att Tishko Ahmed fortsätter söka upp den andra, medan de andra försöker hindra honom.

Enligt uppgifter till Aftonbladet ska Tishko Ahmed tidigare samma dag ute på promenadgården ha hotat en annan intagen.

Bråket ska ha lett till en polisanmälan om misshandel.


 

Privat Foto; Wilma Andersson


Sväljer skrivpapper

Under det dygn han satt isolerad ska personalen ha sett hur Tiskho Ahmed knölade ihop stora bitar skrivpapper och svalt dem.

Han ska också ha hotat med att dunka huvudet i väggen och bett att få komma till psyket, för att han mådde så dåligt av att vara isolerad, som han tidigare varit en stor del av tiden som häktad.


I häktet har Tishko Ahmed också pratat nedsättande om sin ex-flickvän Wilma Andersson och berättat detaljer om hur mordet gick till.

Tishko Ahmed har hela tiden nekat till brott och domen är överklagad, därför sitter han kvar i häktet, där han suttit sedan han greps i november förra året.

I sin överklagan menar Tishko Ahmed och hans advokat bland annat att det inte går att utesluta att Wilma Andersson avlidit av andra orsaker än uppsåtligt dödande.

 

 

 

 

 

Han sitter i isoleringcell o käkar papper, vad tusan har han tillgång till sånt för ?  Han ska inte ha tillgång till mer än en säng o toalett,, inget annat. Det är han själv som ha sett till att han har hamnat där han är o där ska han få ruttna bort. Men tyvärr så är livstids fängelse inte en livstid,,, jag tycker att dom ska ändra namn på det för det stämmer inte. Dom får sitta en tid o sen får dom ärendet omprövat igen.. Ni kan läsa om detHÄR

 

Det är fruktansvärt för den lille stackaren som sitter inlåst. Han har inte tillgång till livet utanför.. Han vill till psyket för han mår dåligt. Han är redan utredd,, punkt slut !!!

 

Han ska sitt där han sitter,, allra helst i en madrasserad cell med bara kläderna på kroppen, sängen han sover i o en toa o handfat... Han har förbrukat chansen att ha det som vi andra har,,, ett fritt liv. 

 

Nu kommer dom att ompröva detta så vi får se hur det går ? Han får säkert kortare straff o en liten smäll på fingrarna om att man inte får göra som han gjorde.

 

Det är skrämmande !!!

 

 

 
 
Ingen bild

gunsanstankevurpor.blogg.se

29 augusti 2020 12:05

Jag tror att han spelar, kör m en taktik så vi ska tro att han e psykiskt sjuk. Han är ond, inget annat i min ögon o han ska inte ha ha strafflindring. Usch vilket monster, ingen vettig människar hugger huvudet av en annan person!!!

Anneli Gustavsson

29 augusti 2020 15:58

Javisst gör han det.. Han är ond rakt igenom o han ska verkligen inte ha nån lindring.. Han är ett monster som inte ska ha några rättigheter alls..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards