Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 juli 2020

Av Anneli Gustavsson - 16 juli 2020 12:20


I går eftermiddag fick jag sällskap. Någon ska stanna hos mig tills i morgon så nu passar jag på att njuta för fullt..

 

Mammas väninna har den sötaste lille killen,, lille Svante som ska vara hos mig tills i morgon. Men vad tiden går fort,, inte lika roligt..

 

Han var lite ledsen precis när hon gick,, men vi gick ut på en promenad så han fick massor med nya intryck så han inte skulle tänka så mycket på sin mamma o det funkade. Sen gick vi in till mamma o hälsade på så hon fick lite pussar oxo..

 

   

Han la sig under stolen som jag satt på o kollade läget.

 

 

Måste ju se vad det är som händer o låter =)

 

 

Han är en hund i min smak för han vill ha närhet väldigt ofta så vi gosar hela tiden.

 

 

Här kommer han igen o vill mysa lite.

 

   

Han gillar min fäll för den har han bäddat ihop så det är skönt att ligga på.

 

 

Ännu mera mys ♥

 

 

,,, o massor med bus =)

 

 

Eftersom han ville hålla på att bädda min fäll så fick han ett egat täcke som han kunde boa till sig med o det gjorde han oxo..

 

   

Men han ville gärna ligga hos mig så jag bäddade ner honom så han sov så gott. Jag fick lite kramp i benen men jag ville inte väcka honom så han låg där tills han vaknade o då först kunde jag räta ut benen.. Vad gör man inte för dom små ♥

 

 

Det blev lite bus innan vi somnade oxo.. Jag gick ut med honom i min trädgård vid halv 1 på natten o sen somnade vi.. Sov till 4 för han pep lite så jag gick ut med honom då oxo men han var inte nödig så han slockande direkt när vi kom in igen.. Sen väckte han mig kl 7 så jag gick ut då oxo men det blev inget, så han somnade om på min arm igen,, det var bara lite kärlek han ville ha. Det är ju lite svårt att läsa av dom i början när man inte känner dom så därför trodde jag kanske att han var lite nödig.

 

Jag hade ställt klockan till 9 men han ville inte gå ut då så vi låg o drog oss men sen sa jag till honom att vi måste gå ut så vi gick inte ut förrns vid 10... Han var så duktig o gjorde det han skulle.. Så nu sitter vi i soffan o myser, ja just nu går han runt o lyssnar för det var nåt som lät =)

 

Rackarns så söt han är ,, jag får se om jag lämnar tillbaka honom =)

 

Ja detta var en av dom "hemligheterna" som jag hade,,, detta var den bästa.. Men,, snart kommer det en till,, mer om det då.

 

Ni får ha en fin dag där ute.

 

Usch vilka suddiga bilder mobilen tar nu,, jag längtar till okt för då ska jag byta till en ny.

 

Puss I Pannan ♥

 

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards