Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 juni 2020

Av Anneli Gustavsson - 16 juni 2020 19:39


Idag fick jag gå upp lite tidigare för jag hade en tid till min läkare på hudmottagningen kl 10;20.. Han är jättebra o det går snabbt oxo.. 

 

Han tyckte att mina händer o fötter såg bra ut o han förstod att jag får blåsor när jag är ute o går  men det är inget han kan göra nåt åt det.. Men han ska se om han kan skicka en remiss till ortopedtekniska ,, kan han inte det så kanske min läkare på VC kan göra det när han har kommit tillbaka från semestern.  Men han skrev ut lite recept, men jag hade velat att han skulle skriva ut tåbandage med silikon men det gick väl inte i högkostnadsskyddet, trist för dom kostar rätt mycket o det är dom jag kallar tåtutor o det är dom jag alltid har på mina tår.. Nåja, det gick snabbt o jag var nöjd.

 

Hem o fixa lite o sen ner till VC till nästa läkare för en rektoskopi.. Jag var lite nervös i början men det gick jättebra o det såg fint ut.. Så nu ska jag göra en CT buk- röntgen, får se när jag blir kallad. Ja alltid är det nåt.

 

När jag kom hem så hade jag sån fruktansvärd värk. Jag har kramper i mina axlar o mina ryggmuskler. Jag kunde sova en liten stund innan men fy fan vad ont jag har o det krampar så fort jag rör mig.. Men det var ett tag sen jag hade såna här kramper så det är bara att kämpa på. Jag har inte kunnat ta nån promenad idag så det fick bli en vilodag.. Men i morgon hoppas jag att jag är på banan igen.

 

Hoppas att ni har haft en fin dag där ute. Var rädda om er o varandra. BE SAFE. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 16 juni 2020 16:12


Ja det är ju tusan oxo vad allt ska strula med bloggplatsen.. Sen igår har jag inte kunnat använda bloggplatsens app för att blogga eller ladda upp bilder. Det står att jag inte har nån anslutning MEN det HAR jag för jag kommer in överallt annars..  

 

Den hänger sig oxo när jag försöker logga in så jag måste stänga av den eller starta om mobilen.. Så nu har jag tagit bort den o installerat den på nytt men det funkar i alla fall inte..

 

Är det någon av er som har samma problem ?? Ni får jättegärna kolla upp detta om ni bloggar på mobilen så jag vet om ni har samma problem.. 

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 16 juni 2020 10:30


Jag har i många år hållit på att fixa jord till Åsaplan där barnen kan bygga sina egna hopp med jorden dom har fått som jag har beställt.. Dom har även fått fina spadar o massor med jord så det är  barnen själva som har fixat o trixat med allt. Tyvärr så har spadarna försvunnit o några av dom har dom haft sönder så killarna har blivit ledsna för det.

 

Men,, jag har även i flera år försökt att få till ett möte med C på kommunen men hon har inte svarat på mejlen som jag har skickat till henne eller ringt tillbaka.. Så det har gått några år då dom inte har fått nån jord o dom har inte kunnat bytta nya hopp heller för den jorden som finns där,, dom hoppen har ju blivit så satta så det är jättesvårt att ta av den jorden för att göra nya hopp.. 

 

Men jag kände att jag ville göra något igen för det är inte säkert för barnen när dom tar fart ute på vägen för att kunna hoppa så jag ville prova o ringa igen för att få lite hjälp. Nu var det en ny kille där o han var så trevlig.. Jag frågade om han inte kunde komma o titta på hur det ser ut på planen o se om man inte kan göra om o göra rätt.. Det är ju en asfalterad rink där o den är i vägen,, den skulle dom satt på ett annat ställe. Hur som helst så hade jag bett Adam som var där från början o sen kom Isak oxo,, han började vara där när han var ca 4 år o nu ska han snart fylla 13 år så det är många år som jag har fixat med detta o många år som barnen har hållit till där.. Varje gång jag ser nån där så blir jag så glad ,, att dom har ett ställe att vara på. Jag ser även föräldrarna som kommer med bilen som dom parkerar där o låter barnen leka lite o sen åker dom hem igen..

 

Jag ville ha ett taket så dom inte kan ta fart ute på vägen men nu ska dom ändra om dom stora hoppen o lägga dom längre in,, dom ska ta bort dom hoppen som finns där nu så nu hoppas jag att dom kan fixa till det på nytt.

 

Sen sa han oxo att det finns flera proffs,, dom som håller på o cyklar o hoppar så han sa att han skulle försöka få dit nån där så dom kunde hjälpa till. Dom vet ju mer än vad jag vet o vad jag kan hjälpa dom med.. Men nu när cornan är här så blir det kanske inte mycket omgjort detta året, men dom kommer ändå att få både spadar o jord så det är roligt.

 

Martin lyssnade o tittade, han lyssnade även på vad killarna hade att säga o det var roligt att dom var där för det visar att dom är intresserade av vad som ska hända.

 

Så nu ska jag avvakta o se vad som ska hända.. Hoppas ändå att dom sätter upp ett taket så dom inte kan cykla på vägen för att ta fart. Jag är så rädd att det ska hända dom nåt.

 

Det är så roligt att fixa med detta, roligt att ha nåt att göra o roligt att se barnen som kommer dit hur dom blir äldre o äldre. 

 

Första kullen har ju många körkort idag så när dom kommer med bilarna så tutar dom o hejar.. Dom är så gulliga,,, mina små killar =)

 

 

 

Martin från kommunen tillsammans med några av cykelkillarna.. 

 

För många år sen så ville dom att jag skulle komma ner o ta kort på dom o även filma dom så jag la ut dom på en blogg här inne.. Jag har tyvärr glömt bort vilken mejl jag hade till dom men det går kanske att ta reda på.

 

HÄR är bloggen med killarna.. Roligt att ha =)

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards