Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 11 juni 2020

Av Anneli Gustavsson - 11 juni 2020 21:09


Jag blev rastlös innan o plåstrade fötterna o gick ut.. Det kändes jättebra men jag ville inte gå så långt idag för jag hade ju först tänkt vila idag,, men så blev det inte.

 

 

Jag gick runt Hyttevägen 4 varv så det gick bra. Tog som vanligt lite kort. Vet inte hur den här bilden är,, det ser ut som flaggstången ska trilla =)

 

     

Det var så lätta o härliga moln,, slöjmoln.. 


Den här skolan gick jag i,, jag börjde där i 2;an.. Låg stadiet ,, där gick man i 3 år sen fick man komma upp till,,,,,

 

   

,,, mellanstadiet o där gick man till 6;e klass... Det var en bra skola, jag kommer inte ihåg så mycket. Det är tråkigt när man inte har en massa minnen som många andra har.. Men visst kommer jag ihåg lite. 

 

Innan när jag var ute o gick så träffade jag på en gammal vän,, ja han bor här i villorna så jag stannade o pratade lite om gamla minnen, vi hade så roligt,, jag saknar den tiden.

 

   

Ja det blev en bit i alla fall, så jag är nöjd med det. Men det var inte mina fötter när jag kom hem.. Jag har en blodblåsa på ena tån o ett blåmärke under stortånageln så jag får se hur det blir med den ? Jag förstår inte hur jag får till allt ?

 

 

 

Mina tider som jag hade i dag...

 

 

Som ni ser är det inte så plant utan backigt istället. Där jag gick idag var det inte så farligt men det är ändå små o långa backar så dom blir sega.. Bättre med branta o korta backar så man får plågas en kortare stund.

 

Nu ska jag se om det är nåt bra på tv;n, men det tror jag inte.. Hoppas att min laptop kommer att funka nu,, den strular trots att både laptopen o routern är ny.. Får se vad det är som felar.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Glöm inte att älska er själva. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 


Av Anneli Gustavsson - 11 juni 2020 16:03



Finns det nåt roligare än att få paket.. Javisst har jag beställt dom själv men det är lika roligt i alla fall.. Så skulle ni känna för att skicka nåt fint till mig får ni gärna de =)

 

Jag har ett bra tag nu försökt få tag i den här fina väskan..

 

Men den har varit slut så jag mejlade till dom o frågade om det inte fanns nån eller hur länge det skulle dröja innan dom fick in väskan.. Då sa killen som jag skrev med på fb att jag skulle skicka iväg ett mejl till hemsida så det gjorde jag o dom sa att dom hade en på lagret så jag skulle kunna få köpa den.. Så nu har jag idag fått min egna lilla butterfly väska,, o den är så fin.. Tack snälla för att ni var så tillmötesgående o hjälpsamma, det är minsann inte alla som är det.. Så nu har jag min lilla sommarväska =) Kolla gärna in dera hemsida HÄR

 

    

Jag hade även beställt en ny router för det strular med min både på laptopen o mobilen så det borde vara den,, ja det hoppas jag. Detta är visst en bra router.. Sonen har precis varit här o hjälpt mig att koppla in den så nu hoppas jag att den funkar så det inte blir så den stänger ner som den andra. Tack min älskade son för hjälpen ♥

 

Ja nu är jag nöjd med den här dagen .. Jag tror att jag ska plåstra fötterna o ta en liten runda trots att jag har 2 blåsor... Men jag tar det försiktigt,, inga större backar..

 

Ha en fin kväll ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards