Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 april 2020

Av Anneli Gustavsson - 12 april 2020 20:01

 

Idag blåste det nästan storm när jag gick ut på eftermiddagen. Jag märkte det inte förrns jag hade kommit ut men jag ville gå ändå även att jag vet att det inte är det bästa för min fibromyalgi..

 

Jag segade på, jag hade med mig headset den här gången o när jag hade gått knappt en halv km så sa det att det var lågt batteri,, ja det var ett trådlöst headset. Men jag traskade på, det fick ju hålla så länge det gick.. 

 

Jag hade motvind så gott som hela tiden, även att jag inte gick åt samma håll så nog tusan så fick jag kämpa.. Den var så stark ibland så jag tappade andan o det kändes som benen blåste iväg... Men, det var ganska skönt ändå... 

 

Jag försökte slå mig själv, jag tänkte först att det är ju korkat eftersom jag hade motvind att jag skulle försöka slå min egna tid just idag,,,, men det gjorde jag o jag blev så glad.. Fan vad jag kämpade..

 

När jag hade kommit hem hit, då hade jag gått dryga 5 km då slutar headsetet att funka så jag går ner o dricker lite vatten o tar mina andra hörlurar o sen går jag sista rundan... 8 km blev det idag oxo.. Så den här veckan har jag gått 34,06 km o det är jag så glad för.. Drygt 8 timmar har jag kämpat... 

 

Förra veckan var den veckan då jag började mina promenader så jag tog det lugnt. Jag gick ju lite med Rohde innan dess men jag började gå själv då.. O då gick jag 19,06 km o det blev drygt 6 timmar..


 


Det är roligt att man kan skriva upp o hålla lite koll på hur man går, jag mäter ju med både jogg.se o runkeeper.. Det skiljer lite men inte så mycket.

 

 

11,20 var min bästa tid så det är jag så glad för. Det trodde jag inte att det skulle gå så bra med all motvind, ja jag trodde det inte överhuvudtaget nu.. Men jag är både glad o stolt över att jag har klarat dessa 2 veckor..

 

Jag hoppas innerligt att jag klarar av att fortsätta mina promenader. Men jag är lite orolig för jag måste snart sluta med min medicin som hjälper mitt eksem så att fötterna är bättre, utan dom hemska sprickorna. Får jag tillbaka dom är det slut med mina promenader o då blir jag ledsen. Men,,, jag ska äta dom maj ut.. 

 

Den här veckan har varit bra trots att fibron har fått ta extra stryk nu men så får det bli tills den säger ifrån helt. 

 

Satan i gatan vad nöjd jag är =)

 

Puss I Pannan ♥

 

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards