Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 mars 2020

Av Anneli Gustavsson - 5 mars 2020 17:45


Idag har solen lite svårt att titta fram, det är för många moln, det känns lite ruggigt ute, ja jag har inte varit ute men det räcker ändå för min del för jag har så ont av fibron.. Även högerfoten har jag riktigt ont i med sprickor. 

 

Min läkare O har skrivit ut nya plåster till mig som jag ska lösa ut i morgon. Duo Derm tror jag dom hette ? Sen var han så snäll o skrev ut ögondroppar oxo för jag har fått ännu torrare o rinniga ögon så det är jobbigt. Man får dom inte på recept hur som helst men jag fick det på högkostnadsskyddet o det är jag så tacksam för. Det kostar att ligga på topp med alla mediciner o salvor, men det är ett Måste.

 

 

Igår kväll blev jag så sugen på min tonfiskpaj så jag tänkte att jag kunde göra den som idag.. Jag har ju min kycklinggryta i frysen men , nej jag blev så sugen på detta nu. Det har gått många år mellan varven men nu har jag gjort den 2 eller 3 gånger på kort tid =)

 

Den ser bra ut men jag har inte smakat den än, men jag tror att smakerna sitter där oxo.. Sen gjorde jag en vanlig sallad till med isbergssallad, tomater o gurka som jag skär i ganska små  bitar.. Jag tar sen lite olja o har i salladskrydda,, ganska mycket krydda o sen slår jag det över salladen o det blir så gott. 

 

Den är inte svår att göra,, busenkelt o den är riktigt god så prova den ..


Du hittar receptet här .. Jag gör dubbel sats för jag gör den i en stor plåt.. 

 

Annelis tonfiskpaj

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 5 mars 2020 15:43


Hahaha den här var ju bra. Fy tusan vilken dialekt vi har här i Jönköping =)

 

 


kan du inte se videon klicka på länken; https://www.youtube.com/watch?v=16RBeX1w93o&feature=share&fbclid=IwAR34WDS5WkD3sIz5PLHotWoD9htrvFTEezXPueQ6xYsimujn
w6cLLDzBISg

 

 


Av Anneli Gustavsson - 5 mars 2020 10:15


God morgon, hoppas att natten har varit snäll mot er. 

 

Satt o lyssnade på den här låten igår o rös av välbehag,, så underbart vackert. Det är ju en vacker låt i sig men med den här panflöjten,, ja det fick mitt nackhår att resa sig.

 

Även bakgrunden är amazing, helt underbar man drömmer sig bort ganska lätt. 

 

Lyssna på låten så får ni höra ♥

 


om ni inte kan se videon klicka på länken; https://www.youtube.com/watch?v=O0WzW7BiKk8

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards