Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 mars 2020

Av Anneli Gustavsson - 4 mars 2020 10:45


Att klädmode och trender kan vara helt galna – det vet vi vid det här laget.

Man chockas knappt längre när man ser vad som dyker upp på hyllorna i butikerna. Det är den ena fula trasan efter den andra – och snart kan man tro att det är viktigare att klä sig udda än snyggt.

 

Givetvis får man ha på sig vad man vill, stil är ju personligt, men det finns somliga plagg som i alla fall inte jag hade haft på mig bland folk ens för stora summor pengar.

 

Här är de nya, uppblåsbara byxorna

Tur dock att smaken är som baken – delad. Det hade ju varit trist om alla tyckte likadant om precis allt.

 


     

Idén väcktes under lek med hunden

De superbreda byxorna består av över 30 separata latexdelar som antingen är vita eller röd/grön-randiga.

– Jag fick idén när jag lekte med min hund och kom att tänka på hur konstiga föremål måste se ut från en så låg vinkel. Tanken på att han måste se mig som en jättefigur, eller inte ens se mitt huvud alls, var spännande. Så jag bestämde mig för att försöka återbilda det här genom min omgivning och en snedvridningslek, sa Harikrishnan nyligen i en intervju med sajten Dezeen.


   

– Inom mode ser jag samma bilder och proportioner överallt. Jag vill skapa visuella föreställningar som är så långt bort från neutralitet som möjligt för att människor ska ifrågasätta relevansen i proportionerna som vi ser dagligen.


 



Detta var förra årets mode så detta året blir det lite mer tyg så man slipper frysa..

     





Jag har aldrig förstått vitsen med hur många designer får till sina kläder ?? Dessa kläder som är på bilderna när ,, när ska dom användas ??

 

Jag skulle aldrig nånsin ta på mig dessa plagg o jag tror inte att det är någon som har på sig ballongbyxorna heller,, dom är vidriga.. Ja det är även shortsen där det är fritt fram för insyn... Nej tack, inte min smak.

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards