Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 31 december 2019

Han Är Som En Magnet På Mig.

Av Anneli Gustavsson - 31 december 2019 12:30


Vi hade en mysig dag igår jag o Jack o när vi gick o la oss så tittade vi först lite på tv;n o sen släckte jag lampan. Vi låg o småpratade lite men sen sätter han igång o tjatar rejält..

 

Alla tankar som han hade i huvudet kom ut ur munnen på honom o jag trodde aldrig att han skulle sluta tjata eller ligga still för han är som en elvisp,,, även när han sover.

 

Men han tystnade tillslut men snurrade fortfarande runt i sängen så jag får mota bort honom annars kommer han över  helt till mig på min sida,, o det gör han ändå på natten när jag har somnat så jag vaknar alltid av att han ligger PÅ mig,, inte jämte utan på.. Jag får hålla på att putta undan honom men han är som en magnet o det är bara att försöka sova på den lilla platsen jag har trots att jag har en stor dubbelsäng =) Men det är rätt konstigt för jag sover bättre när jag har dom hos mig, även att jag vaknar massor med gånger men jag har inte varit uppe nåt o vi sov länge idag.

 

Men det är så mysigt att ha honom ,, jag har ju knappt haft barnen detta åtet men jag hoppas att det ska bli bättre nu så att jag orkar ha dom igen för jag har saknat ihjäl mig efter dom , sen är det så svårt att säga nej när dom frågar om dom kan komma hit o sova här. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt nej o att jag sen har fått förklara varför. Jag har även bett sonen o svärdottern att dom ska förklara hur det ligger till så att dom inte går o tror att jag inte vill ha dom för så är det INTE. Jag vill inget hellre än att ha dom hos mig. Så nu MÅSTE det bli bättre..

 

Vi hann inte göra så mycket idag för sonen ringde o frågade om det var ok att komma nu o hämta honom redan för dom var ändå ute o åkte så det gjorde dom.  

 

När jag vaknade i morse så hade jag fått 3 nya sprickor under varje fot o det kände jag direkt för det svider som tusan så det var bara att plåstra hela fötterna igen,,  på  undersidan. O jag som tog ut kycklingfiléer igår o la ut på altanen så dom skulle tina, ska göra en gryta o det lär inte bli alls roligt att stå i köket i flera timmar med detta, jaja det måste jag ta hand om sen.

 

Ha en fin dag. Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards