Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 27 september 2019

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2019 14:30


Ja man kanske skulle starta något eget.. Hmm vad skulle det kunna vara då ? Jag älskar ju människor o djur men har ingen utbildning o gick bara 2 år på gymnasiet o läste kontor o distribution o det kommer man inte långt på idag =)

Nä jag avstår,, men jag tänker på dom som har egna företag hur dom måste slita med allt, sina anställda, sina kunder, löner ja allt ska ju klaffa..

 

Det är kanske inte så lätt att ha kontakt med kunden som kanske har frågor om olika saker så när dom behöver det, då är det bra att ha lite hjälp..

 

Det finns en sida på nätet där man kan skapa sig en sida genom att antingen få hjälp av dom eller göra det själv.

 

Företagskundportal är ett företag med Vip-Ingång som ger åtkomst dygnet runt till sina kunder. Med personliga inloggningar kan man se vilka som kommer åt informationen, då slipper man alla telefonsamtal eller mailandet fram o tillbaka.

 

Du fyller alltså i en intresseanmälan sen hör dom av sig så ni går igenom det tillsammans o därifrån ta fram en plan. Det borde inte vara så svårt eller hur =)

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2019 00:32


Satt innan o lyssnade lite på youtube o fick höra den här killen på 14 år som sjöng som en gud. Vilken kille o vilken röst, helt underbart.

 

Missa inte detta, jag rös o ögonen tårades ♥


Klicka på länken om ni inte ser detta; 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=72&v=KaGq_8Ilyy0

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards