Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 19 januari 2019

Vilken Lyckad Dag.

Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2019 20:10



Idag har jag haft en "dejt" o vi har varit på Basilika o ätit buffé.. Det var första gången som jag var ute med den här "dejten" o det var så trevligt.

 

Ok,, min "dejt" var Pernilla så det var en lunchdejt =)

 

Vi hade så trevligt, eller ja jag hade jättetrevligt o jag hoppas att det kan bli fler gånger..

 

Vi pratade hela tiden, det blev ingen pinsam tystnad. Det var jag inte rädd för heller.


 

Jag började med sushi, det är jättegott men bitarna var så stora så det var svårt att ta hela biten i munnen, jag fick dela på dom o det var inte det lättaste att äta, men gott är det. Jag vet inte vad det gula är =) Jag har alltid i mycket wasabi i soyan, det ska bränna till o kittla i näsan när man äter det =)


 

Det var mycket folk där, just när jag tog kortet så var det inte så många men det kändes trevligt när man hörde hur dom andra pratade oxo. 


 

Efter sushin blev det friterade tigerräkor o kyckling med sötsur sås o chipsen. Jag äter inte det andra för jag sparar mig till mina räkor =)


 

Sen är det ett måste att äta mjukglassen o lite frukt till. Satan i gatan så gott det är, jag hade lust att ta mer men det gjorde jag inte.


Det var mer folk inne på Basilika än vad det var på gatan.. 


Vi satt där inne i ca 3 timmar o vart den tiden tog vägen har jag ingen aning om ... 

 

Efter maten så åkte vi till Ica Maxi o handlade lite, efter det körde jag hem Pernilla o skulle åka hem till mitt men när jag kom till Norrahammar så stannade jag till på Konsum o köpte lite godis till barnen o åkte upp o lämnade det, dom blev jätteglada när jag kom.. Så nu har jag fått lite kärlek, det behövde jag. Jag älskar mina barnbarn o min lilla familj ♥

 

Innan jag åkte till stan så ville jag kolla om jag kunde ha mina kängor, jag har ju inte kunnat ha dom för mina fötter så jag blev jätteglad när jag fick på mig dom så nu har jag haft dom på mig i flera timmar... Gissa om jag har ont i fötterna ? Dom var så hemska när jag kom hem, torra o flagiga, värker så nu kommer det nog flera sprickor plus att jag fick skoskav.. Va fasen tog jag inte mina gympaskor för som jag har haft på mig  hela tiden ? Varför ?

Men jag blev så glad när jag kunde ha dom så jag trodde att det skulle gå bra.

 

Nu har jag fått plåstra om dom o tagit på mig strumpor så plåstret ska sitta lite bättre. Jag ska ha på mig dom i några dagar nu så fötterna mjukas upp, så att dom ska vara skyddade när jag går.

 

Men nu ska jag snart lägga mig i sängen o vila mina fötter o min kropp. Jag har sån värk, men den la jag åt sidan innan.. 

 

Ska dricka upp mitt te o sen ska jag se om det är nåt bra på tv;n..

 

Detta har alltså varit en lyckad dag, en  bra dag förutom fötterna. Håll tummarna att det inte blir massa sprickor.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards