Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 5 januari 2019

Jag Ångrade Mig !

Av Anneli Gustavsson - 5 januari 2019 21:25


I morse vaknade jag ganska pigg, men efter ca ett par timmar så kom migränen smygandes på vänstersidan så jag tog snabbt en ½ imigran o försökte sova lite. Men det var svårt att slappna av men jag somnade ca 1 timme. När jag vaknade igen så var det nästan bra så jag dammsög lite o fixade..

 

Igår köpte jag ju två sängbord på Mio, dom är betalda men jag har inte fått dom än. När jag kom  hem, eller senare på kvällen så ångrade jag mig o ville inte ha dom. Men jag funderade fram o tillbak men kände att det inte kändes bra så jag ringde in till dom idag o sa att jag hade ångrat mig o jag ska få pengarna tillbaka, skönt de. Nu slipper jag tänka mer på det, det var ju nästan 1000 kr men dom pengarna kommer jag lägga på den byrån som jag såg på Ikea,, måste bara mäta så att den får plats först men det tror jag.

 

 

Så här blev det med min nya matta, duschdraperiet ser lila ut men det är det inte för det går i brunt o beige. 

 

 

Jag fick ju den här i julklapp, ett nytt munstycke.. Heter de så ? Den har i alla fall lång borst på o den var så bra att dammsuga med. Jag behövde inte ta i allas för den for över golvet hur lätt som helst o den funkar även på mattor. Så har ni värk, eller om ni bara vill ha ett nytt munstycke så köp den här, den är universal o passar till alla dammsugare. Den är toppen, det kändes nästan inte alls som att man dammsög. Jag försökte skriva mitt Småländska ord för dammsög,, dammsugade men det ville sig inte hahahaha..

 

 

Jag åt sushi när jag o mamma var på Chili Wok, det är ju så gott. Jag åt även friterade kyckling o wokad kyckling, gott gott.

 

Vi var inne i en butik på Asecs o såg den här luktagottsprayen som jag provade. Satfläsk så gott det doftade.. Dom hade en liten flaska för ca 70 kr o en stor som den på bilden för ca 170 kr.. Dom hade inte den inne som jag ville ha så hon tog mitt nummer så hon ringer när dom får in den,, jag ska bara ha den. Den kan man spraya överallt med.

 

 


(det är plåster ni ser på foten)

 

Jag har ju fått sån klåda av medicinen som jag tar för mina fötter så jag river sönder mig. Nu är det värre på ovansidan av foten än undersidan. Ja jag har inte tagit bort plåstren än för att titta, det ska jag göra i morgonkväll när jag ska duscha, men jag hoppas att fötterna har klarat sig o att jag inte har så många sprickor. Men jag lovar att dom här två såren gör rejält ont o dom skaver emot hela tiden. Jag kan inte ha plåster på heller, jaja dom läker väl snart. Det är bara det att jag kliar ju när jag sover.

 

   

Den här tavlan hängde jag i hallen o det blev ganska bra. Den som hängde där innan hängde jag på andra sidan hallen, så det funkade..

 

I morgon kommer mina skatter till mig, jag längtar snart ihjäl mig efter dom. Det var så längesen jag hade dom o jag skäms o känner mig så dum för att jag inte har haft dom hos mig, men jag har ju inte kunnat. Jag måste prata lite med dom om hur det är nu för nu är dom så stora så att dom förstår lite. Jag vill ju inte att dom ska tro att jag inte vill ha dom för så är det verkligen inte.

 

På måndag ska vi hitta på något roligt, mer om det då =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

5 januari 2019 22:52

Att klia sig när man sover kan man ju inte hjälpa så jag hoppas att du inte kliat sönder dig alldeles och att fotsprickorna läker fint

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

6 januari 2019 13:34

Nä det blir ju lite svårt att låta bli. Även att jag har strumpor på mig så slänger jag visst av mig dom.. Det blir nog bättre snart hoppas jag. kram ♥

 
wiper

wiper

6 januari 2019 15:32

Jag har haft svårt att kommentera på din blogg så nu testar jag igen. Ibland har det funkat tills jag skall publicera då dör det ut.

Jag hade migrän några år på 1990-talet så jag vet hur det känns. Vad bra att du fick tillbaka pengarna och man har ju öppet köp om man har kvittot kvar.

Det blev jättefint i badrummet. Vilket bra tips på munstycke. Det såg jättegott ut med sushi. Jag har inte ätit det på länge nu men en period blev det ofta. Nu blev jag sugen igen ;)

Det ser verkligen ont ut på din fot. Hoppas det går över. Häftig tavla. Ha en fin söndag
kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

20 januari 2019 20:27

Hej, konstigt att du inte har kunnat kommentera, men nu kom detta med o jag såg det precis.

Migrän är inte roligt, men jag har det mindre nu än innan, då hade jag det var o varannan dag så det var jobbigt.

Ja det munstycket var jättebra o det var så lätt så det känns inte att man städar..

Sushi är så gott, var o åt i går oxo mumma.

Mina fötter har varit så jobbiga men jag hoppas att det ska minska med det oxo så att jag slipper mina hemska sprickor.

Ha en fin kväll kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards