Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 januari 2019

Av Anneli Gustavsson - 4 januari 2019 19:00


Vaknade strax innan 10, gick upp o fixade till mig.. Åt lite frukost o sen gick jag bort till Rohde o hämtade ett brev som skulle postas, så det har jag gjort.

 

Mamma o jag åkte in till stan vid halv 12 tiden.. Åkte till Mio o där hittade hon en jättefin säng o jag hittade nya sängbord. Såna som ska borrad upp på väggen. Dom jag har nu är i rotting, visst är dom fina men jag ville ha nåt annat så jag köpte det idag. Jag köpte även en fin tavla som jag ska ha i hallen, men dom hade bara 1 hemma så jag sa att jag väntade tills den andra skulle komma o det skulle nog bli nång gång nästa vecka, jag får ett sms..

 

 

Den ser inte så rolig ut men den var helt ok. Men nu ska det ju borras oxo ..O sen måste jag slänga bort allt som jag har i mina lådor som jag har nu, men det är alltid skönt att rensa lite.

 

 

 

 

Det var den här tavlan jag köpte, den är finare i verkligheten så den blir nog bra.

 

Den här vill jag ha, men jag ska ha den i vit o den måste bara passa för jag SKA ha den. Jag måste bara få hem den oxo o sen ska den sättas ihop, jag vet inte om mina fingrar klarar det utan att spricka upp ? Nä det gör dom inte för jag klarade inte av att slå in julklapparna ens utan att fingrarna blev förstörda o dom har inte läkt ut än.

 

 

Den här mattan var riktigt fin, det är gummi under så den är lite "hårdare" än den jag har för den är så sladdrig..

 

 

Det bidde även en klocka oxo.

 

Köpte även 2 fina orkidéer för 69 kr styck.

 

En stektång eller vad det heter ?

 

 

Mamma o jag åt även på Chili Wok , det är så gott, jag åt även sushi ,, det är ett måste. Men jag råkade ta lite för mycket wasabi i soyan så jag var nära att nysa flera gånger, men det ska bränna till =)

 

Sen efter det åkte vi till Rusta o där köpte jag 2 patroner till min soda streamer, dom kostade 19;90 kr så det var så billigt o jag dricker ganska mycket, men dom har alltid bra priser på Rusta.. Köpte även lite tvättmedel o städmedel. Vet inte vad jag köpte mer ?

 

Nu åkte vi hemåt o stannade till på Ica för att handla lite. Sen hem o packa upp allt o nu sitter jag här... 

 

Har druckit lite te så nu ska jag ringa till Rohde o höra hur hon har haft det idag.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards