Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 december 2018

Av Anneli Gustavsson - 18 december 2018 23:58


Jag har inte så mycket att berätta nu för det händer inget i mitt liv. Det är så tråkigt, grått o trist.

 

Idag skulle ju läkaren ringa,, o vet ni vad ?? Han ringde !!!

 

Jag hade några frågor bla vad som hände om jag drack alkohol ? Levern skulle ta skada, men jag kunde få dricka ett glas,,,, nån enstaka gång. Jag dricker ju inte mycket annars, det blir på sommaren o på min semester som jag tar en kall öl.

 

Jag frågade även om pricktestet som som skulle ta när jag får komma dit ? Det kan ta upp till ett par månader, men nu vet jag att det är på gång.. MEN,, jag tror att han hade glömt bort det o att jag påminde honom nu.

 

När solen kommer, kan jag inte sola då ? Jo men jag måste sluta med medicinen o jag kan börja äta den igen om det skulle behövas.

 

NÄR kan jag räkna med att se att medicinen hjälper ? Det kan ta upp till 4-6 månader !!! Satan i gatan var min första reaktion, men han sa att jag inte skulle ge upp.. Nej, jag har inte gett upp än, det kan jag ju inte för jag måste ju ha dom att gå på..

 

Jag fick exakt 10 min samtal med honom, han var så stressad o skulle vidare. Men jag ska få en kallelse till honom,, jag tror att han sa om 3-4 månader...

 

Jag skickade ju även korten på fötterna till honom o han sa att han hade tittat på dom men han hade inget att säga.

 

Jag kan ha mina hydrocoll men jag kanske inte ska ha dom på mig i 3 dagar så skinnet följer med igen.. 

 

Jag vill ha tillbaka mitt glada jag igen. Jag vill hitta på jävelskap igen, jag är inte den personen som är dyster o  butter.. Nä nu får det ta mig tusan vända.


     

Tog kort på Bailys när jag var inne hos mamma, dom blev suddiga men det får bli så här. Han är så mysig den lille skiten.. Ibland kommer han in till mig men inte lika ofta som när mamma är på semester, då kommer o går han som han vill =)

 

Jag låg o tittade på filmen på femman innan, men somnade som vanligt.. Ska försöka somna om för jag ska upp 8;20, jag o mamma ska åka in till stan o handla lite..


Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.. 


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 18 december 2018 01:05


Den här dagen har vart precis som dom andra. Har inte kunnt gå nåt speciellt utan fått ligga i sängen. Har t.o.m ont när jag sätter ner fötterna i golvet, tur att jag älskar min säng.

 

Var in till mamma o åt några pannkakor, det var gott det var längesen jag åt det. Barnen ville alltid ha det förr, vet inte varför det inte har blivit några nu ? Dom kanske inte tycker om det längre ?

 

Tidigare ikväll skrev jag till Tilda (systerdotter) som bor just nu i Baltimore, hon jobbar där som au pair o hon trivs, dom är jättesnälla mot henne så det känns ju skönt att veta.

 

När hon såg det jag hade skrivit så ringde hon upp mig på messenger o jag blev såååååå glad, att hon ville prata med gamla moster.. Hon var ute o gick med lilla tjejen som är några månader. Hon var så söt, jag fick se henne, hon log lillsnuttan.

 

Älskade Tilda, tänk så mycket jag har hittat på med henne när hon var liten. 

 

Jag kommer ihåg en gång när hon skulle sova över hos mig. Hon var så uppe i varv så jag trodde aldrig att hon skulle somna. Men jag körde avslappning på henne o hon somnade direkt hahahaha, då var hon inte så gammal. Jo hon hade nog börjat 1;an ? Ja det var nåt sånt.

 

Hon ville alltid ha min ljumma sallad, hon åt ta mig tusan lika mycket som mig. Jag förstår inte att all den salladen fick plats i hennes lilla mage. Jag har såna underbara minnen med henne. Det har jag med dom andra barnen oxo.. Barn o barn, dom är ju vuxna nu, jag  hänger inte med. För mig är dom fortfarande små =) Jag älskar mina syskonbarn över allt ♥

 

Idag, tisdag ska läkaren ringa. Blir det andra gången gillt ? Eller blir det inget som sist ?

 

Jag har skrivit upp lite frågor så jag inte ska glömma dom. Jag har ju skickat bilder på fötterna, ja dom jag har lagt in här tidigare så jag hoppas att han har sett dom nu o kan hjälpa mig lite mer.

 

På onsdag ska jag o mamma åka in till stan,,, OM jag kan för mina fötter. Tänk att det är dom som bestämmer mitt liv nu. Hur kunde det bli så här ?

Jag hoppas att jag kan åka in, men det känns som ytterligare en spricka kommer nu på högra hälen... Hoppas att jag har fel.

Jag hatar mitt liv nu. Det är sällan jag använder ordet HATAR,, men det är precis det jag gör. Jag hatar mina sjukdomar, jag känner mig fången. Jag är 52 år o hela mitt vuxna liv har jag haft fibromyalgi, det började med en arbetsskada 90 sen blev det fibro o här sitter jag idag med många fler sjukdomar. Det är inte rättvist på något sätt.

 

Ja jag känner mig lurad på livet !  Jag vet att jag är negativ men jag kan inte vara på något annat sätt nu. Visst finns det stunder som jag tar till mig som ikväll när Tilda ringde, jag blev varm i hela kroppen o i  hjärtat.. 

 

Jag kan inte ringa ner o säga att jag vill ha mina älskade pojkar för vad ska dom säga när jag bara kan ligga i sängen o inte göra något ?? Detta gör mig så ledsen o det gör ont i mitt hjärta. Jag som älskar att ha mina små killar hos mig.. Hoppas att det vänder snart så att dom kan komma till mig en o en eller båda två tillsammans ♥

Jag känner mig så besviken på att behöva ha det så här o det gör mig så fruktansvärt ledsen.

 

Nu ska jag i alla fall försöka sova lite. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

 

 Älskade Teddy, jag saknar Dig ♥

 

  

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards