Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2018

Vill inte .. Vill inte åka hem....

Av Anneli Gustavsson - 30 oktober 2018 00:51

Mamma väckte mig i morse igen för att se soluppgången. Sen åt vi frukost lite tidigare för dom skulle komma o titta igenom lgh nu innan vi åker hem.

Jag gick ner kl 10 till stranden o mamma kom strax efter kl 11.

Jag badade en gång trots att det var kallt men det var skönt ändå. Jag hade tänkt att bada en gång till men gjorde inte det för det började blåsa kalla vindar. Jag är inte den som fryser i första taget men när kl blev ca 15 så var det iskallt o jag kände att värken blev jobbig. Men jag ville ligga kvar så länge som möjligt för det var sista soldagen innan hemfärd.

När jag gick ner till stranden så mötte jag flera som hade täckjackor , mössa o vantar på sig så jag blev full i skratt, där kommer dom fullt påpälsade o jag kom i badkläder.

På stranden kom en tjej som fotade havet o hon hade täckjacka på sig oxo, jag blev lite full i fniss.

Ja vi var iskalla när vi kom in så mamma satte på värmen en stund.
Jag tinade upp i duschen o sen fixade jag till mig.

Vi gick storgatan o tittade i några butiker. Mamma köpte 3 snygga blusar/linne för 150 kr, så billigt. Jag hittade några ringar som jag köpte.
Jo, när vi var på stranden så kom det ett gäng duvor som ville ha lite mat o det fick dom självklart.

Mamma hade varit o köpt pizza på papa luigi, så dom fick smaka oxo.

En av duvorna hade en svullen fot, det hade fastnat ett snöre runt foten så den verkade ha ont. Vi försökte få bort tråden men det gick inte. Usch vad det gör ont i hjärtat när man ser sånt.

Den duvan var så tam så den flög upp o satte sig först på mammas solsäng o sen flög den över till mig o satte sig på min arm o åt o smaskade gottigt. Det var så mysigt, vi tog ju även många bilder.

Ikväll åt vi på Oscar igen, jag beställde smördegsinbakade räkor till förrätt o till varmrätt blev det samma som sist men den här gången tog jag räkor i röd curry sås med pommes, det är så gott. Men jag har lite svårt när man får in maten o den stirrar på mig, men det är bara att ta av huvudena.

Till efterrätt blev det karamellpudding med grädde, mamma åt lite på den oxo för jag kunde inte äta ordentligt. Det satte sig lite.

Vi gick hem, stannade först till o köpte lite godis o sen när vi kom hem så ringde jag till Rohde.

Har även gått igenom min packning, jag har inte så mycket kvar så det är lugnt.
Jag har lite ångest över att behöva åka hem, jag vill stanna kvar.

Mötte även en sån söt tjej i en av affärerna som jag köpte ringar. Jag gick tillbaka o frågade om jag fick ta ett kort på henne o lägga ur o det fick jag . Det är så roligt när man träffar på underbara människor. Hoppas att jag träffar henne igen.

Nu ligger jag skönt i sängen o ska snart släcka ner.
Det har varit en bra dag trots att det har blåst o varit så förbannat kallt.

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

Puss I Pannan.

Utan mina badskorbhade jag aldrig klarat att bada .

Har laddat upp med både mascara o läppstift/glans.

Lite ringar blev det oxo.

Smördegsinbakade räkor.

Räkor i röd curry

Mamma tog kaffe o sen delade vi på min karamellpudding, den var god.

En så härlig tjej, sprudlande glad o trevlig. Hon hade sån utstrålning.

Killen som äger restaurang Oscar

Ja dom slipper ju vattna sina blommor.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards