Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 september 2018

Av Anneli Gustavsson - 26 september 2018 20:00



 



Om du doppar en citronklyfta i salt och lägg den i köket så händer något helt otroligt.

 

 

 

Många hälsotips vi får läsa om handlar oftast om saker vi ska äta och stoppa i oss för att må bättre. Med det finns faktiskt lösningar där man kan få bättre hälsa bara genom att placera en ingrediens i samma rum som man sover.

 

Att citronen är en fantastisk frukt med en massa nyttigt och hälsosamt innehåll vet nog alla. Och den är dessutom vacker att titta på och har en god doft.

 

Den sura frukten har många positiva effekter på din hälsa och välbefinnande. Men att äta den kan vara otroligt surt och jobbigt för den som inte klarar det. Så det bästa är att du inte behöver äta den för att få i dig alla hälsosamma vitaminer och mineraler.

 

Lägg sedan citronen vid sängen eller i köket. Du kan självklart lägga citroner i flera olika rum för bästa effekt.

 

 

Detta kommer citronerna göra med dig och din hälsa:

 

– Citronen rensar luften och gör rummet fräscht för dig att sova i.


– Frukten kommer att förbättra din andning och kan också lindra astma och förkylningar.


– Du kan bli av med en baksmälla, och vakna utvilad och pigg utan huvudvärk.


– Du kommer få mer energi, och du kommer ha ordentligt med kraft hela dagen. Citron ger faktiskt bättre resultat än någon annan energidryck!

 

Så sammanfattningsvis kommer du få en bättre kvalitet på livet och därmed vara mycket piggare och fräschare.

 

 

Av Anneli Gustavsson - 26 september 2018 17:42


Idag fick jag ett  bra med posten att jag skulle till hudmottagningen den 4 okt men det stämmer ju inte för när jag pratade med dom i telefonen så fick jag en tid till den 6 okt.. Hur ska dom ha sig ?

Jaja, jag får väl ringa till dom i morgon o fråga. 

 

Men nu när jag tittade i min kalender så hade jag skrivit upp att jag har en tid till hudmottagningen den 4 okt o I N T E till den 6 okt.... 

 

Jag hade siffran 6 i skallen för jag visste att det var något MEN det är den 6;e november som jag har en tid till Sömnapnémottagningen... Jag blir så trött på mig själv o jag blir orolig för att jag inte kan hålla reda på saker o ting....

 

Jag sa till Rohde innan idag när jag o Laki gick till henne att jag är orolig för att jag håller på att bli dement för jag känner att det är något i huvudet som inte stämmer. Det är flera saker som händer oxo, ord som jag inte hittar eller att kunna sätta ihop meningar osv.. Det är för mycket som gör så att jag blir orolig. Men jag ska ju få en tid i november nångång för en liten demenstest utredning så det känns både bra men oroande för vad som ska komma fram.

 

Natten har varit lite drattlig,, har vaknat flera gånger o varit uppe en stund men har somnat om ganska snart ändå, men det blir ju ingen sammanhängande sömn o när det är såna nätter så blir man seg i skallen.

 

Har fått en ny spricka i vänstra häl,, ett par av dom andra har börjat läka men det är ändå jobbigt. Jag ska sätta på nya plåster efter duschen sen.

 

Det blåser ganska rejält här, det regnade även tidigare på dan men nu har det varit uppehåll.. 

Det känns i kroppen när det blåser storm, det är som om det stormar inne i min kropp så det är väl därför som det har drattlat med sömnen,, ja som om det inte gör det i vanliga fall.

 

Önskar er en mysig kväll, hoppas inte att ni blåser bort.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards