Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2018

Inga Extra Avgifter När Du Beställer Från Vova.

Av Anneli Gustavsson - 30 augusti 2018 14:16


Jag har beställt lite varor från Vova men inte fått något än, men dom kommer,, hoppas jag.  Det är så billigt, farligt billigt. Jag blir som en liten flicka på julafton för jag älskar smycken,, älskar dom..Det får gärna vara bling bling.. Mitt yngsta barnbarn tror att det är riktiga diamanter o jag brukar skoja o säga att det är det, men jag berättar ju sen att det inte är det.. Men vi brukar drömma oss bort,, mest jag o Liam o att flytta till Spanien ,, att sälja alla mina diamanter, eller att vinna stort.

 

Nu har jag beställt i 3 omgångar o detta var min första gång. Någon av er bloggare frågade om dom hade samma tullavgifter o avgifter som postnord tar ut på Vova som dom gör på Wish ?? Nej,, allt är fraktfritt över hela världen... Visst är det toppen =) Det är ju hur billigt som helst att shoppa loss där.



 


Här ser ni vad jag beställde första omgången o vad jag har betalat,, det är inga extra avgifter utan bara priset för själva varan.

 

 

 

Jag har mailat med Vova o frågat vad som händer om man inte får vara ? Eller om den är trasig / för liten/stor ?

 

Man får tillbaka pengarna som redan är betalda för man måste betala i förväg o det har du ett par olika alternativ, jag går via paypal med mitt kort o det funkar jättebra.

 

Finns det så att man kan betala när man har fått varan ? Nej det har dom inte i dagsläget utan man måste betala samtidigt som man shoppar.

 

Om man vill ha pengarna tillbaka så finns det en knapp för det så det är bara att klicka sig in på återbetala o gå vidare. Jag har inte gjort det för jag har inte fått nån vara än eller något som ska återbetalas.

 

Du kan även se var din vara befinner sig under hela tiden o det är många ställen den/dom ska passera innan den landar hemma i din brevlåda =)

Men den som väntar på något gott väntar alltid,,,,,,,,,,,,,,, för länge =)

 

Japp det var lite om Vova.. Shoppa loss vettja =)

 

 

 

 
 
Madde

Madde

2 september 2018 12:15

fraktfritt är inte samma sak som tullavgift. de flesta företag från typ Kina har fraktfritt (det som brukar kosta 39:- här hemma typ)....men tullavgift bestämmer tullen o postnord inte företaget som skickar varan....så jo du får nog betala avgift när det kommer till sverige annars kan du inte hämta ut det. Jag brukar få foto o sms på mitt paket sedan ska jag swisha dem sedan släpper de varan till mig :)

http://maddes-memoarer.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

2 september 2018 18:20

Nä jag vet att det inte är detsamma. O jag kommer att få betala extra men det tänker jag inte göra för det är det inte värt. Postnord har skickat ett sms till min granne o där ska hon betala in 79 kr för ett paket men det är det heller inte värt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards