Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av Anneli Gustavsson - 10 augusti 2018 22:07


Halv 4 inatt flög jag ur sängen för att det small till, o efter smällen kom det ett rullande muller så det åskade ju. Det var bara att gå upp o dra ut alla sladdar, sen gick jag ut på altanen för att se hur det var, om jag skulle våga lägga mig igen eller sitta uppe ifall jag skulle behöva springa iväg.. 

 


 

 

Så jag passade på att filma lite,, när blixt nr 2 kom skyndade jag mig in,, jag gick o la mig o sen somnade jag direkt.. Men jag vaknade igen kl 4 o blev ännu räddare än innan. Satfläsk vilken smäll,, jag blev så rädd så jag flög ur sängen,, igen o sprang rätt in i väggen,, innan jag fattade vad som hände. Men det blev inte mycket mer än så,, så jag la mig o somnade sen sov jag gott..

 

 

Idag chansade jag på att åka ner till apoteket för att lösa ut min värktablett, men det var en dag för tidigt så dom kunde inte hjälpa mig. Jag fick gå in till VC o se om inte min läkare kunde ringa till apoteket för att säga att det var ok att lösa ut den en dag tidigare.. Axel, min läkare ringde direkt så jag blev så glad då slapp jag åka ner i morgon igen.

 

Gick in till Konsum i NHR oxo för att köpa lite citronsaft, det går åt en hel del nu i värmen, men idag har det inte varit alls lika varmt, jag frös t.o.m lite när jag gick bort till Rohde..

 

När jag kom hem så tittade jag lite på tv,n, sen gick jag till Rohde. Hon hade fixat med lite fika, det satt gott.

 

Hon hade dukat ute på balkongen.

 


 

Ja som ni ser så är det en uppäten bulle,, jag hann inte fota den förrns den låg i magen =)

Det satt gott med fika.

 

     

 

På väg till Rohde tog jag dessa korten, det var ganska mörkt på himlen men det var inte kvavt så jag var inte rädd för att det skulle bli nån åska. Det blir nog inget mer med det nu i natt heller, det är för kallt.

 

Jag är rädd för att sommaren är över nu,, att vi inte får nåt mer soligt väder, jag tror att vi börjar gå över till hösten,,,, nu o det vill jag inte. Jag har njutit av varenda dag när det har varit så här varmt o skönt, själen har mått så bra, värken har varit något mjukare även att jag har haft o har väldigt ont av min fibro.. Jag har känt mig gladare, lättare att gå ut även att jag inte har kunnat ta några promenader, som jag längtar efter. Jag avskyr att behöva klä på mig en massa kläder bara för att man ska gå utanför dörren, det är inte min grej,, jag vill ha sommar året om, varmt året om. Att bara ta på sig ett par tofflor när man ska gå ut,, oh jaaa det är livet..  Att få öppna altandörren o titta ut, njuta av solen, värmen o livet.

 

Jo jag har mått ganska dåligt i sommar, men den har ändå på något sätt varit helt ok ändå trots fibromyalgin.

 

Sommar = Jag =)  

 

I morgon ska jag iväg på lite festligheter, det ska bli trevligt. Har försökt få in mammas katt Bailys, han är hopplös den lille skiten när han lurar mig att han vill gå in .. Jaja, han kommer nog snart för det är inte så varmt nu..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2244072585"

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards