Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 augusti 2018

Av Anneli Gustavsson - 6 augusti 2018 20:49


Jag har gått länge o velat ta tag i mitt hem samt förrådet i källaren. Min "stora" garderob är belamrat med kläder + all skit som jag bara har slängt in där för att jag inte har vetat var jag ska lägga det... 

 

Städskåpet har oxo blivit ett skåp där allt har kastats in så när jag ska dammsuga måste jag plocka ut en massa bröte innan jag kan få ut dammsugaren.

Mitt skafferi har jag inte rensat på väldigt länge så det har oxo legat o gnagt i mig..

 

Förra veckan tog jag tag i min garderob, jag började slänga ut allt utom kläderna. Jag gick igenom lite kläder o slängde lite av dom.

Ja ni ser ju hur det ser ut.. Om jag skäms ? Joo det gör jag men inte mer än att det har varit som en stor sten på mina axlar. 


     

Det gick att få in en fot men inte mer.. Jag hade gamla blöjor som jag hade köpt till Teddy för hans tumörer i rumpan. Han var så duktig när han hade blöjorna på sig, han sa aldrig något.

Det var även gamla blöjor från lille Jack ... Mycket har jag slängt o mamma har varit till stor hjälp..


 

Mina väskor =)


 

Här började jag lägga ut "bröten"


Mer o mer hamnade på golvet i vardagsrummet..


   

Mmmm ordning o reda =) Jag har så mycket kläder som jag inte har haft på mig på länge för jag har inte kommit åt dom.


Ja då var det dags för skafferiet, satfläsk vad jag rensade.. Kryddor som hamnar längst in o skjuts ännu längre in när man köper nya saker som man ställer längst fram ..


        

Jo men det blev ju bra här oxo o massor med plats över till något annat gott ..


 

När jag hämtade verktygslådan o skulle lägga i mejslar o sånt istället för Teddys saker, som tex kammar, borstar mm så blev jag så ledsen o började gråta. Jag har inte kunnat göra mig av med hans saker mer än mat o o lite småsaker. Nu ska Chikita få hans säng, jag hoppas att hon kommer att sova gott i den. Usch det är hemskt ensamt utan Teddy o det gör fortfarande så ont i mitt hjärta av saknaden ♥


 

Städskåpet blev oxo superbra o det finns plats även där MEN jag ska inte ställa in nåt mer..


Jag har verkligen kämpat nu med mitt hem.. En byrå i hallen, en byrå i mitt sovrum, rensat o slängt ut massor.. Garderoben, skafferiet o mitt städskåp,, gissa om jag är nöjd ?

 

Förstår ni att jag njuter nu ? Ja det gör jag..

 

Tack snälla mamma för att du hjälper mig med allt, jag hade inte klarat det själv. Det är inte lätt när man är ensam o har den värken som jag har.. Jag har så ont av min fibromyalgi så det strålar upp från nacken till skallen så jag har sån huvudvärk.. Allt ska jävlas, tänk om man kunde få en dag som var lite mer med normal värk ?!...

 

Nu har jag oxo börjat på mitt förråd i källaren, har kommit halvvägs så i morgon när jag har varit på puva-bad ska mamma hjälpa mig att köra iväg mycket skräp till sortergården för jag har Laki i morgon. Ja hon ska hjälpa mig att ha honom när jag badar fötterna..

 

Snart är jag klar med allt, då ska jag bara göra en ordentlig städning här inne, damma, dammsuga o svabba golven.

 

Tack mamma ♥

  

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards