Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 augusti 2018

Av Anneli Gustavsson - 4 augusti 2018 20:15


Att få julklappar/presenter är ju så roligt men det kan vara teckningar från barnen. Jag älskade när min son hade gjort något i skolan o kom hem o visade mig det. Han sa ofta att "mamma detta får du av mig för jag älskar dig så mycket".. 

Han kunde sitta i sitt rum o rita en teckning till mig o komma ut o ropa mamma den här är till dig.. 

 

När syrran fick sina barn har jag oxo fått teckningar av dom. Mina syskonbarn har alltid betytt så mycket för mig. Jag har varit med dom mycket när dom har varit små, men mest blev det nog med Tilda.

 

För några år (vet inte om årtalet stämmer) sen fick jag en underbar julklapp av Tilda, jag började gråta av glädje, tårarna trillade o jag såg knappt vad det stod på dom små lapparna. Jag blev så glad, det kändes i mitt hjärta. Vi hittade på rätt mycket tillsammans, allt från att fota, laga sallad, busa o mysa..

 

Detta är hennes favoritminnen med mig o det gör mig varm o hjärtat ♥

 

 

     

Vi brukade titta till tomtens hus, dom sov ju så klart på dagarna så det var därför som vi aldrig såg om. Vi var lite busiga så hon fick dricka lite kaffe med mjölk när hon var hos mig =)

En gång körde jag avslappning med henne, jag berättade att hon var vid havet o lekte med delfiner, hon slappnade av mer o mer o tillslut sov hon =)

Vi skapade en blogg till henne på expressen o det första hon skrev var hej mina fans =)


 

Förr gjorde jag en ljummen potatissallad o hon åt ta mig tusan lika mycket som jag åt. Hon var galen i salladen o ville att jag skulle göra den när hon var hos min mamma. Hon gick mellan oss två.. 

Vi kunde gå länge i hembygdsgården o bara mysa, titta in i tomtens hus o alla andra hus som fanns där. Jag berättade sagor om tomten, hur dom arbetade på alla leksaker till barnen. Ibland stod det faktiskt skor utanför dörren så jag kunde säga att dom var hemma man dom sov..


Vi älskade att ha snökrig. Sen slängde jag henne o stora snöhögar när jag var ute med Teddy. Teddy älskade lilla Tilda o Tilda tyckte mycket om Teddy.

Vi spelade in jullåtar, hon sjöng så fint o jag har dom kvar, lite roligt att tänka tillbaka på.

Självklart hade vi ju massor med "galenheter" både här o där. Jag brukade "lura" henne till att göra massor med konstiga saker,, dock inget som skadade henne. 

Vi har skrattat väldigt mycket tillsammans.

En gång,, som jag kom att tänka på nu var när Jenny bodde här med sin son Lukas.. Han hade en liten skottkärra som han hade en liten insekt i,, man såg den knappt med blotta ögat, men den ville Lukas att Tilda skulle vakta medans dom åkte iväg en stund. Jag har ett härligt kort på henne när hon sitter med skottkärran hahahaha.


   

I den här ligger mina lappar, den står här på mitt skrivbord så jag ser den varje dag. Den får mig att le.. Jag älskar sånt här.


 

Det här en annan sak som jag fick en jul,, ett presentkort på tex massage vid 5 olika tillfällen men bara 5 min åt gången.. Jag har bara använt 2 så jag har 3 ggr kvar, det tror jag att jag ska utnyttja när Tilda kommer hem från USA =)


Jag älskar minnen, att få tänka tillbaka på det som har varit. En dag kanske jag inte kommer ihåg något, men då har jag åtminstone dom här kvar.

 

♥ ♥ ♥

 

 

2244072585

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards