Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Anneli Gustavsson - 17 juli 2018 19:25


Idag har jag haft Laki. Jag vaknade ?.35 o gick upp, stängde av klockan för den skulle ändå ringa 7;40.... Upp o tog på mig, åt en macka, tittade lite på tv;n o kollade nätet om det var nåt nytt. Jag var så trött, yrsligt trött.. Tiden gick o jag tittade på klockan, va fan.. Då var klockan 5;10 ,, då hade jag gått upp 4;35 o trott att det var dags för mig att gå upp. 

 

Slängde mig i säng o somnade om tillslut ,, tills det var dags att gå upp igen,, nu var det rätt tid i alla fall. Det kan bli så galet ibland.. När Laki hade kommit gav jag honom lite mat, men han ville inte äta så vi la oss o sov en stund.. 

 

 

Mamma hade kammat hans ben =)

 

   

Jag älskar den här bilden. Bailys ligger ute men vill komma in =)

 

Sen skulle jag till Ryhov för Puva-Bad nr 5 så mamma har haft Laki idag.. Givetvis ska ju allt strula när man har tider att passa o vill hem så fort som möjligt. Jag fick först vänta en stund för dom fikade så jag fick inte komma in direkt. Sen satt jag i 15 min i badet o sen kanske ett par minuter i solariet.. Fick vänta på ssk;an innan hon kom in o hjälpte mig, hon skulle plåstra om mina sprickor. Men hon såg hur mycket död hud jag hade så hon tog fram en skrapa o skrapade bort lite.

 

       


  

Nu börjar mina fötter ändå se bättre ut, man ser att det skymtar lite "rosa" hund som är lite mjukare. Ni ska bara veta hur ont jag har, det kanske inte ser så ut men jag kan knappt stå på fötterna.

 

På vissa ställen gjorde det så ont men det fick ju gå.. På med plåster o sen skulle jag till apoteket o hämta ut lite medicin till Rohde, men då fanns jag inte kvar ,, som vad det nu heter igen ? Jag har tappat namnet, förmyndare ? Ja jag fick inte ta ut nåt åt henne o det har jag gjort innan. Men hon får skriva på ett nytt papper så ska det gå nästa gång hon behöver hjälp.

 

Innan jag hann ner till bilen så mötte jag på en vän från förr, ja en gammal kompis till min son, hans mamma. Jag hann inte stanna o prata men jag la till henne på fb, det var riktigt roligt att träffa henne..

 

Det spöregnade när jag kom ut från sjukhuset o värre blev det när jag var på motorvägen, vi körde i 30 för det gick inte att se hur vägen gick, jag gick följa bilen framför mig o hoppas på det bästa, så bara det tog ju tid..

 

Hämta Jack, krama om Liam o sen iväg o handla på Ica o sen hem hit. Bort till Rohde med pappret som ,,, fullmakt heter det ju =) Pappret ska hon fylla i igen o hem .. Låsa in Jack i sovrummet för han är livrädd,, o då menar jag livrädd för hundar o Laki är ju väldigt lekfull när någon springer för glatta livet. Men det gick bra tillslut o matte kom o hämtade honom så nu har vi ätit mat o Jack tittar lite på barnprogram. Själv ska jag hoppa in i duschen för jag har lidit idag av värmen,, Ja, jag har verkligen haft det jobbigt men det är första gången som jag inte mår bra i värmen, första gången på hela sommaren. Det är så varmt o kvavt, klibbigt o äckligt så kläderna blir äckliga. 

 

Nu ska jag hoppa in i duschen, måste plasta om fötterna så inte mina plåster blir alltför blöta.. Usch det är ett sablans mocklande hela tiden med allt.

 

 

Omlindade fötter, lille Jack fick med sina söta fötter oxo. Nu ska jag plasta in mina o ta en dusch.

 

 

Någon bygger bo i min gräsmatta, gräsmattan är helt bränd, ja det är många som har det så här o det är inte skönt att gå på. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards