Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 juli 2018

Av Anneli Gustavsson - 8 juli 2018 21:45


Ja nu var det tyst o tomt igen, ingen hund. Elinore kom o hämtade Chikita vid strax efter 17 o hon frågade hur det hade gått.. Det går ju så himlans bra att ha henne, hon gör inget väsen av sig o hon strular inte med något.

 

Det är lite mysigt att ha nån att pyssla om igen, men jag är inte redo för en egen hund, jag klarar inte av den hemska biten för den kommer ju en dag, nej jag är nöjd med mina daghundar Laki o Chikita.. Men nu har båda semester så det dröjer innan dom kommer till mig.

 

Chikita ligger ju jämte mig i min säng,, eller i hennes säng så jag får lov att ligga i hennes säng =)

Jag trodde att jag var smart när jag bäddade i mitten för då kunde hon sova runt omkring mig för det slutar alltid med att hon vill sova på mig. Men jag var lite klantig o lämnade sängen o det skulle jag inte gjort för hon la sig i mitten,, på min plats =)

 

Jag fick lura ner henne så jag hann lägga mig på kuddarna men hon är snabb som tusan o är tillbaka i sängen igen på några sekunder =)

 

 

Hon vill att jag ska hålla i hennes tass på detta sättet, samtidigt som jag pratar med henne. Vi har bra samtal måste jag säga, men just här på denna bilden såg hon någon som gick utanför så hon lyssnade inte på mig =)

 

   

Jaja,, vad är det du säger ?

 

 

Jag har inte tid att lyssna på dig nu för jag håller koll på området =)

 

 

Men det är rätt mysigt att gosa lite så hon lämnar mig inte så värst länge utan kommer krypande ♥

 

Lillsnoppan ♥

 

 

Grodan boll =)

 

   

Det ska alltid vara närkontakt o det passar mig utmärkt för det tycker jag oxo om. Jag saknar att ha Teddy i sängen, att känna honom mot mig ♥

Jag pratar med Teddy när jag har hundarna hos mig o frågar om det är ok ? Han tycker att det är jättebra för mig att jag har sällskap.

 

Min supervackra gräsmatta.. Ja det är inget gräs kvar snart, bara jord o långa blomskånker..

Här ville Chikita in till mamma igen, hon måste ha lite koll på vad mamma gör oxo, hon går in o pussar lite på mamma ♥

 

 

Här ligger hon rakt över mig i sängen =)

 

 

Puss ♥

 

   

Va ,, vad var det ?

 

 

Hörde du ? Det låter, vad är det ?

 

 

Det kanske inte var nåt speciellt =)

 

Vi fortsätter att gosa lite till ♥

 

     

Slappar lite hos Rohde =)

 

 

Ni ser inte om jag tar en chips va ? Oh vad det luktar gott,, jag vill ha =)

 


 

Ja vi har varit hos Rohde oxo o hälsat på lite. Hon fick ett godisben ,, det gillar hon.

 

I morgon ska jag på Puva-bad nr 2, Rohde ska följa med mig o sen ska vi åka till Asecs, ska se om jag hittar några bestick för dom jag har smakar metall, dom är så gamla så det är dags att byta ut dom. Jag letade i Ullared men det var inget som föll mig i smaken.. 

 

Nu har jag duschat så nu ska jag lägga mig o titta på Downtown Abbey som börjar strax..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 8 juli 2018 15:50


 

 

 

När jag sitter hos Rohde o ska kolla upp nåt på instagram så kommer det upp en stor bild om att jag kränker någons rättigheter,, jag förstår inget ??

 

Detta handlar om en liten videosnutt som jag spelade in när jag satt hos Rohde igår ,, jag filmade för skojs skull när vi tittade på fotbollen o medans jag filmar så gör England sitt andra mål. 

 

Det är inget på tv; som jag filmar som kränker någons rättigheter eller något som vi säger heller som kan känna sig kränkta.. 



  Detta är filmsnutten som jag filmade som Instagram plockade bort , detta var jag tvungen att klicka i att jag bekräftar att jag har granskat innehållet som har tagits bort. Men det var bara det att det inte gick att se vad som hade tagits bort OM jag nu inte hade koll på vad jag lägger in o det var just den här filmsnutten.

 

Jag såg precis att syrran hade lagt in där hon filmade folk som sjöng Du gamla du fria, det är många andra som har lagt in på instagram som får ha sina inlägg kvar..

 

VAR någonstans kränker jag någon i denna filmsnutt ???

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards