Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 17 juni 2018

Tildas Examen ♥

Av Anneli Gustavsson - 17 juni 2018 16:30


I fredags var det fullt upp med skolavslutning o examen. Jag börjar med Tildas exsamen o tar Liam avslutning i ett annat inlägg.


Vi åkte in till stan o det var knökafullt med bilar överallt, det gick knappt komma fram, men det gjorde vi ju såklart. Det var många som stod parkerade lite här o där o så även vi. Vi fick parkera en bit från Tildas skola men det var ok ändå.. Men jag trodde att jag skulle börja gråta för jag hade så ont i mina fötter.. Jag fick inte vila så mycket mellan avslutningarna förrn det var dags att åka till nästa.


Men det var ju lillan som skulle sluta så det ville jag inte missa. Men kroppen sa åt mig att vara hemma istället, men hjärtat ville nåt annat, ja det gällde såklart även Liams avslutning.


Jag förstår inte varför folk inte kan ta det lugnt ? Dom armbågas fram, stampas på fötterna o drämmer till med sina blombuketter, ballonger rakt i ansiktet utan att ha någon som helst  hänsyn.. Jag vet inte hur många det var som knuffade mig o ställde sig på mina fötter o dom märkte det inte heller förrns jag fick säga till dom.


Tildas klass var sist ut så vi var så förväntansfulla, men dom kom tillslut o jag kände hur varm jag blev i hjärtat. Lilla Tilda har blivit stor, nu har hon kommit in i vuxenvärlden ♥


När hon kom till oss där vi stod o när jag kramade om henne så kom tårarna på mig, jag var så stolt över henne . Jag fick blinka hela tiden för att mota tårarna från att trilla ner på kinderna..


Vi åkte innan dom åkte iväg med släpet, lasset, jag kommer inte på vad det heter nu. Men vi åkte upp till Asecs o hämtade mina nya terminalglasögon.


 

Ja så här ser dom ut, dom är så sköna.

 

Efter det åkte vi hem så jag fick vila fötterna o kroppen en liten stund innan det var dags att åka upp på lite examensfest... Det var många som kom o firade Tilda o hon fick många fina presenter. Jag glömde ju givetvis ta kort på det när hon hade öppnat dom, jaja o jag glömde ta kort på dom andra som var där oxo men jag mådde inte bra, jag var gråtfärdig så jag fick ge upp tillslut o gå hem. Eller rättare sagt så fick jag åka med Ylva o Erik hem, o det var jag glad för, jag hade nog inte klarat att gå. 

 

Så när jag kom hem hade jag så ont så jag hade hjärtklappning, ja det hade jag redan när jag var inne i stan, men det var hemskt på kvällen. Hela kroppen skakade o skrek att nu får det vara nog. Tårarna trillade på mig, jag kunde inte ens ha fötterna nere i golvet utan att gå på dom för det gjorde så ont. Jag kunde inte ligga i sängen utan att ha dom i luften, det var längesen kroppen var så här slut. Igår sov jag till o från så det var skönt, men jag var yr o konstig av värken. Idag har det varit lite bättre, men inte bra på långa vägar.

 

Jag förstår inte vad som har hänt för det fattas flera kort som jag har tagit när jag var hos syrran, bla på Ylva, Erik, mamma o fler ändå, det är inga jag har tagit bort heller.. Hmm konstigt.

 

Peter stod med plakatet på Tilda, hon var så söt lilla gumsan o idag är hon vacker som en modell ♥

 

   

Fniss ungen =) ♥

 

När jag kom hem på kvällen hade jag såna här konfettin i min BH o i min ena sko så det förstår jag inte hur dom kom dit =)

 

   

Det är bra att dom har en storbilds-Tv för det är inte alla som ser scenen.

 

 

Jag kan absolut tänka mig att hon är klassens hjärtekrossare =)

 

 

Mina underbara barnbarn ♥

 

Så fin ♥

 

   

Självklart ska ju Svenska flaggan få vara med o fira en vacker kvinna som Tilda ♥

 

 

Presentbordet.. 

 

 

Den klänningen hade hon på sig på balen, hon var så vacker i den o med sitt uppsatta hår ♥

 

 

Nu fattas bara gästerna =)

 

 

Det var lika bra att fota henne innan alla andra kom o ville "slita" i henne =)

 

 

Ja hon kunde ju lika gärna varit Taylor Swift =)

 

 

Stefan, Tildas morbror.. Hmmm han drömmer sig nog hem till sin lugna vrå =)

 

 

Anna-Karin, Tildas faster..

 

Plankan hade dom beställt från Ica o det var jättegott.

 

   

Sötnos ♥

 

Mamma hade bakat den här fina o goda tårtan. Hon hade beställt USA flaggor bara för att Tilda ska åka till USA snart o jobba som au pair..

 

 

Den här tårtan har Tildas farmor gjort, den har hon gjort i många år nu o den är oxo god.

 


 

 


 Här springer Tilda ut ♥ 

 


   Pappa Peter håller tal =)

 

Tack för en trevlig kväll med god mat o härligt sällskap.. 

 

Tilda jag önskar dig ett underbart år i USA med din nya familj. Du får vara rädd om dig ♥ Love You so much ♥

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards