Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 juni 2018

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2018 20:11


Måndag o tisdag hade jag lilla Moshi hos mig,, ja ok Chikita då.. Hon kommer ju redan kl fem på morgonen o då går vi ut en liten runda sen går vi in o sover lite till.


 

Hon är så mysig o vill sova nära. Hon somnar så fort hon lägger ner huvudet =) Här låg hon på min fot ganska länge så den hade somnat.


   

När mamma kommer in så blir hon till sig av glädje, hon sprang in i vardagsrummet o sen hoppade hon upp i sängen o den rundan sprang hon några gånger innan hon lägger sig på rygg o får massage av mamma.


 

Man kan tro att jag har haft mina barnbarn hos mig men det är lilla Chikita som rumlar runt i soffan =)


 

Hon bäddar till åt sig själv =)


     

Ja vi var väldigt trötta både hon o jag så vi gäspade i kapp =)


 

En liten pussnos ♥


Lite fluff fluff


 

Men Rohde, titta så fint jag sitter kan jag inte få smaka lite på din glass då =)


   

Nej säger Rohde, det är choklad i glassen så du får inte smaka.

 


  Lite bus blev det idag oxo =)


 

Man får passa på att ta lite kort nu för det blommar över väldigt fort när det inte har regnat, dom torkar ut.

 


  Lyssnar på fågelsången 


 

Jag ringde till Rohde igår kväll o sa att vi skulle ta en liten runda så det gjorde vi o det var så skönt.


   

Solnedgången var fin o det var precis lagom väder.. Efter promenaden följde jag med Rohde hem o åt lite äppelmaräng paj, det är så gott,, riktigt gott. Måste göra den nån gång..

 

Idag har vi haft lite regn, ja det mullrade lite oxo

 


  Min solsäng sköljdes av så nu hoppas jag att det blir sol framöver. Jovisst behöver vi regn men det får gärna regna på nätterna o vara fint o soligt på dagarna..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. 

 

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2018 17:09


 

Bild lånad av G-Persson på Insta.


Jag tycker att det är roligt att sitta o titta på alla som lägger ut fina o roliga bilder på istagram, jag brukar titta in där ett par gånger / dag, ja ibland kanske jag missar en dag men det är ju ingen fara =)

 

Jag följer ganska många o jag tycker ju självklart att det är roligt när jag får följare. Nåt som jag tycker är löjligt är när en börja följa mig, då tittar man ju på den som har börjat följa o tycker man då att det är ett bra kont så följer jag tillbaka. Men när dom ser att man har börjat följa så tar dom bort sig från mitt konto, ja det händer med många inte bara mig men det är löjligt. Sen det här med att det är många som "köper" sina följare det förstår jag inte ? Jag vill ju inte att någon ska följa mig som inte uppskattar mina bilder, då kan det kvitta.

Sen finns det dom som har fått fler följare på detta sättet som tycker att vi "småfolket" inte förtjänar en like eller två.. Nä då är det skillnad på folk o folk =)

 

Men om vi tar Gunilla Persson så såg jag detta på hennes konto o jag började skratta men sen blev jag allvarlig.. Tänk OM det skulle bli så att hon  blir statsminister... Herregud, det skulle ju gå åt pipsvängen.. Fast o andra sidan så kanske hon skulle klara det med alla sina personligheter =)

Nä, hon är skrämmande, jag skulle inte vilja möta henne i en mörk gränd.

 

Vad skulle ni tycka om hon blev Statsminister ??

Bra eller Dåligt ??

 

Varför inte sätta ihop henne med Donald Trump =)

 

Btw,,, @photoengstrom är en jäkel på att fota.

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards