Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 juni 2018

Av Anneli Gustavsson - 8 juni 2018 21:51


 

Jag brukar titta på hans program som går på nätterna när jag inte kan sova. Jag älskar honom, han var helt underbar o han var så omtyckt av många.

När man läser på nätet så är han saknad av många ♥

 

Han orkade inte leva längre då han valde att avsluta sitt liv idag. 

 

Det är fruktansvärt att en människa mår så dåligt så att man går o förbereder sig för att ta sitt liv, det krävs mod att göra det.

 

Det är så sorgligt, mina tankar går till hans familj ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 8 juni 2018 18:00


 

Det sägs att det är jättebra att gnida in grillen med en lök, det ska inte fastna lika mycket då o sen ska det vara lättare att göra den ren. Värt ett försök i alla fall.



Sen kan du göra en blandning på;


½ äppel juice

½ äppelcider vinäger

Skaka om o spraya på =)




Av Anneli Gustavsson - 8 juni 2018 16:15



Om ni bara visste vad glad jag är. Jag ska bygga en pool,, ok inte jag men jag har beställt en pool så dom kommer o hjälper mig med den. Jag hittade ett företag som ska hjälpa mig,, Rubinpool.. 

 

Men det var verkligen inget lätt beslut för det finns många olika pooler o jag får lite beslutsångest,, men,, jag har nu bestämt mig o det blir en dubbel-åtta pool,, den är så snygg..

 

Man kan ju välja mellan glasfiberpooler , så det är inget lätt beslut för den som inte har bestämt sig.

 

Tänk att öppna altandörren o sen kunna ta sig ett dopp. Ja nu kan jag snart bjuda hem min lilla familj på ett litet poolparty =) , det kommer nog att uppskattas o som jag längtar.

 

På dan kan vi ha lite fika, en god lunch o sen på kvällen kan vi sitta ute o njuta av solen som gå ner i horisonten med att grilla. Det är ju ändå nåt speciellt med att grilla på sommaren, ja man får passa på helt enkelt.

 

Hmm, ok drömma måste man ju få göra.. Men OM jag skulle bestämma mig för att en dag flytta till ett hus så skulle jag vända mig till Rubinpool så dom fick fixa min pool. Jag får hoppas på en vinst helt enkelt =)

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards