Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 28 maj 2018

Vad Är Det Som Händer ?

Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2018 18:43


Idag har det knappt varit nån sol, bara moln så långt ögat når. Jo då, jag har nog solat i ca 30 min sen försvann den o sen gav jag upp. 

 

Åkte ner o handlade lite på Ica o sen blev jag så sugen på en pizza så jag stannade till o köpte en.. På min pizza vill jag ha; Tomatsås, ost, svamp, lök, mycket vitlök, ananas, kebebsås o pepperroni,, gott gott.

 

När jag kom hem gick jag in till mamma o vattnade hennes blommor, pratade lite med Bailys, ja han kommer o går.. 

 

Jag vet inte vad det är som händer med mina fötter ? Visst jag har mina sprickor o dom är hemska, men sen har jag fått ont i fötterna. Det bränner o blir svullet, det gör ont att gå o detta har inte med sprickorna att göra.

 

En del nätter har jag inte kunnat ligga med hälarna på sängen utan jag har fått bulla upp med täcket o sen lägga dom där så att dom har hängt fritt i luften, ja jag kan inte förklara denna smärtan jag har.

 

Jag belastar ju helt fel oxo så min värk bli ännu värre o jag har ju fortfarande så ont i kroppen o har haft länge, det ger inte med sig. Allt detta gör att jag sover så fruktansvärt dåligt, jag har sovit dåligt länge nu. Men, i 2 nätter har jag ändå kunnat sova så gott, jag vet inte ens om jag har varit uppe o gått ?? Men jag är ändå jättetrött, jag vill lägga mig nu o sova men det kan jag inte..

 

Så här har det sett ut idag, trist som bara den.

 

 

Men,, det blev lite fritt för solen att titta fram =)

 

 

Min goa pizza.. Det är konstigt för bilden är uppladdad på rätt håll men när jag lägger ut den här kommer den upp o ner. 

 

Nu ska jag se om det är nåt bra på tv;n o bara njuta av kvällen.

 

I morgon bitti kommer Laki till mig.. Jag träffade Lakis matte på Ica o vi hejade, men jag kände först inte igen henne.. Jag är ju van att se henne här med hunden så det blev lite konstigt men det kopplade tillslut =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. 

 

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

    

 
 
wiper

wiper

29 maj 2018 09:18

Här har vi bara sol och har haft så länge nu. Fast vi har fått lite svalkande vindar och det skall tydligen bli regn. Himlen är verkligen dramatisk hos er där. Pizzan ser jättegod ut och allt faller mig i smaken fast jag vill ha lagomt med vitlök ;). Det låter jättejobbigt med fötterna. Kan det komma från ryggen tro?. Jag får själv ont i fötterna när jag går på hårda golv och det kommer från ländryggen. Just nu har jag gått på nåt hårt för jag har som en kula under ena foten och har haft svårt med skor. Nu har det blivit lite bättre. Förstår att du sover dåligt när det gör så ont. Hoppas det bättrar sig. Man är så beroende av sina fötter.

Sköt om dig och ha en fin tisdag
kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

5 juni 2018 21:29

Vi hade några dagar som solen gömde sig men den har kommit tillbaka igen o det är så skönt..

Pizzan är så god, jag vill inte ha med kött på annars äter jag ju kött o det ska vara massor med vitlök =)

Det är jobbigt med fötterna, jag vet inte vad allt kommer ifrån. Det onda kan säkert bero på att jag belastar fel..

Ha en mysig kväll kramar ♥

 
skogsnuvan

skogsnuvan

29 maj 2018 21:07

Så trist att du ska ha ont. Annars brukar ju värk vara bättre när det är varmt och skönt ute. Hoppas det blir bättre

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

2 juni 2018 17:43

Jo alltså värken är hemsk, men den blir något mjukare när jag är i solen o när det är varmt men värken blir inte bättre.. Hade ju önskat de..

Ha en fin kväll kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards