Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 maj 2018

Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2018 22:23



Jag fick ett meddelande på fb innan idag men jag hittar inte tillbaka till dom kommentarerna. Men det handlade i alla fall om att den här bloggaren beskyllde Bloggplatsen för att bedriva en olaglig verksamhet.

 

Jag skrev ett mail till dom o frågade vad som händer ? Jag skickade även med länken till den här bloggaren som hade skrivit om att dom bedriver en olaglig verksamhet..

 

Bloggaren ville ha tillgång till databasen så han kunde spara ner sina inlägg som han har gjort o det ska man kunna göra nu.. 

 

 

Dom bedriver ingen olaglig verksamhet...

 

 

Jag fick detta till svar nyss ;

 

Hej Anneli

 
Enligt GDPR som träder i kraft idag så har EU-medborgare rätt till något som kallas för dataportabilitet och som innebär att man ska kunna få ut sina personuppgifter i ett digitalt format. Tidigare har vi fått gjort exporter av bloggar manuellt men det kommer en funktionen där man själv på ett enkelt sätt kan göra en export på sin blogg.
 
Med vänliga hälsningar
Support
Bloggplatsen

 

 

#bloggplatsen #bloggportalen

Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2018 19:39


 

Vilken underbar dag det har varit, varmt o soligt. Laki har varit busig o velat hålla i kopplet själv i munnen när vi har varit ute, det gick ju bra =)

 

Jag ligger i solen o njuter o Laki ligger i skuggan, ja han sitter lite i solen oxo men han går till skuggan när det blir för varmt.

 

Idag "döpte" jag honom,, nä då, men jag hällde lite kallt vatten på hans huvud så han skulle svalka av sig, han dricker duktigt oxo så det är ingen fara med honom. Han blev lite ställd när jag hällde vattnet på honom =) Man får ju passa dom lite för dom svettas ju inte som vi människor gör. Man kan hälla kallt vatten i ljumskarna på dom oxo så svalkas dom av lite.


Titta vad han njuter, där satt han en bra stund o blundade ♥

 

   

Han älskar att busa =)

 

 

Stopp, jag vill inte vara med på bild =)

 

Tokiga skrutten hahahaha

 

   

Jag hade sån god lust att lägga mig ner på gräset o busa med honom, men jag har så svårt att ta mig upp pga värken så jag lät bli..

 

Laki är full i fan =)

 


  Lillskrutten ♥

 

 

Ja så här ser mitt pekfinger ut, det är en sån djup spricka o jag har det även på tummen på samma hand, det gör så satans ont o jag är gråtfärdig. Jag har även på båda mina fötter. Men jag har suttit i fotbad nu o filat dom, har även smörjt dom med barnolja o har strumpor på mig så det känns lite skönt nu, mjukt o gott men jag smörjar hela tiden, både fötter o händer. Så fort jag rätar ut fingrarna så spricker det upp igen =(

 

   

Det kom några moln på förkvällen men dagen har varit fantastisk.

 

 

Tänk om planen hade smällt ihop.. Undra vart dom skulle ? Kanske till Spanien ♥

 

Jag har varit inne o vattnat mammas blommor, både ute o inne. Det är tungt att gå med vattenkannan, hon har en slang men den är så dum att sätta i kranen så jag bryr mig inte om den.

 

Jag tänkte jag skulle se filmen The November Man, har inte sett den, men den kan ju vara bra,, kanske. Innan dess är det Sommaren med släkten.. Ja det är ju även Let´s Dance, men jag har inte sett dom sista avsnitten så jag har ingen aning om vem som är kvar eller hur långt dom har kommit ? 

Annars är ju Gladiator,,  men den vet jag inte om jag vill se ?

 

Sen är det ju det,,, är det någon av er som får kallsupar när ni duschar ??? Herregud vad jag frustar o hostar, jag vet inte hur jag bär mig åt ? Jag har munnen stängd så det kommer in genom näsan, jag har inte förstått det där hur man stänger till näsan   

 

Hoppas att ni har haft en härlig dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Hmmm undra när man kan börja handla på Wish igen utan den där extra kostnaden på 79 kr ??

 

 


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards